Srovnání výuky předmětu Marketing A na vybraných školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F12%3A%231003584" target="_blank" >RIV/71226401:_____/12:#1003584 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Srovnání výuky předmětu Marketing A na vybraných školách
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavním cílem daného příspěvku je porovnat obsah a cíle předmětu MGA na VŠPJ s obdobnými/podobnými předměty vyučovanými na jiných vysokých školách.
Název v anglickém jazyce
Comparison of the course Marketing and at selected schools
Popis výsledku anglicky
The paper describes the comparison of the content and objectives of the course Marketing at the University of Polytechnics Jihlava with similar subjects taught at other selected universities. Article subsequently captures and recommendations for possibleadjustments of teaching the subject for students of two selected fields.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Konkurence
ISBN
978-80-87035-53-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
201-209
Název nakladatele
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Místo vydání
Jihlava
Místo konání akce
Jihlava
Datum konání akce
1. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—