Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evaluation of the E-learning System at College of Poyltechnics Jihlava

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F13%3A%230000062" target="_blank" >RIV/71226401:_____/13:#0000062 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Evaluation of the E-learning System at College of Poyltechnics Jihlava

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Education process faces various changes because of the rapid expansion of electronic communication. Students and teachers use more frequently computers, internet and other information and communication technologies including e-learning. Each university or college has some of the learning management systems that help to create e-courses. The system can be evaluated by different methods and from different point of view. In this article we try to evaluate LMS Moodle that is used for e-learning at College of Polytechnic Jihlava. Programmers and lectors evaluated the usability of the system according to the 36 criteria and teachers expressed their view through the questionnaire that we analyze.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of the E-learning System at College of Poyltechnics Jihlava

  • Popis výsledku anglicky

    Education process faces various changes because of the rapid expansion of electronic communication. Students and teachers use more frequently computers, internet and other information and communication technologies including e-learning. Each university or college has some of the learning management systems that help to create e-courses. The system can be evaluated by different methods and from different point of view. In this article we try to evaluate LMS Moodle that is used for e-learning at College of Polytechnic Jihlava. Programmers and lectors evaluated the usability of the system according to the 36 criteria and teachers expressed their view through the questionnaire that we analyze.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Efficiency and Responsibility in Education 2013

  • ISBN

    978-80-213-2378-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    354-362

  • Název nakladatele

    Czech University of Life Sciences Prague

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku