Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociální sítě tvořené pro budování regionálních značek potravin v Kraji Vysočina

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F13%3A%231004416" target="_blank" >RIV/71226401:_____/13:#1004416 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sociální sítě tvořené pro budování regionálních značek potravin v Kraji Vysočina

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku je představena základní teorie sociálních sítí, jejich typologie. Na tuto část navazuje popis sítí vytvořených v souvislosti s budováním regionálních značek v Kraji Vysočina, jako prostředku regionálního rozvoje. Tyto sítě jsou následně porovnány na základě daných kritérií. Tím základním je znalost těchto regionálních značek mezi spotřebiteli v Kraji Vysočina a výskyt informací o těchto značkách v médiích, a to na základě kvantitativního výzkumu mezi obyvateli kraje a media monitoringu. Závěr přináší náměty pro další výzkum synergie regionálního rozvoje v souvislosti s tvorbou sítí a regionálního značení.

  • Název v anglickém jazyce

    Social Networks Supporting Regional Food Brands in Vysočina Region

  • Popis výsledku anglicky

    Article specifies types of social networks that were built to establish and manage regional food brands in Vysočina Region. These networks, drivers of the regional development, are then compared using the typology overview and basic criteria. The first one is the knowledge of the regional brands among inhabitants of Vysočina Region, which was tested via quantitative research in May 2012. The article also presents analysis of media monitoring on the topic. Conclusion outlines suggestions for further reserach on the synergy between regional development and social networks involved in building regional brands.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Scientific Papers of the University of Pardubice

  • ISSN

    1211-555X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    29

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    61-73

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus