Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Znalost regionálních značek potravin v Kraji Vysočina

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F12%3A%231003070" target="_blank" >RIV/71226401:_____/12:#1003070 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Znalost regionálních značek potravin v Kraji Vysočina

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představuje dílčí výsledky výzkumu o uznání regionálních potravinářských výrobků značky v kraji Vysočina. Dotazníkové šetření bylo provedeno v květnu 2012 na vzorku 404 respondentů z kraje Vysočina. Pearsonův chí-kvadrát test je používán k testování nezávislosti mezi uznáním regionálních značek a demografickými faktory, jako je věk a pohlaví respondentů a kdy mají nebo nemají děti a věk dětí. Analýza dat ukázala, že tyto faktory částečně ovlivňují uznání regionálních značek potravin.

  • Název v anglickém jazyce

    Recognition of the Regional Food Brands in Vysocina Region

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents partial results of the research on the recognition of the regional food products brands in Vysočina Region. The questionnaire survey was conducted in May 2012 on sample of 404 respondents from the Vysočina Region. Pearson`s chi-squaredtest is used to test independence between the recognition of the regional brands and demographic factors, such as age and gender of the respondents and wheteher they have/have not children and the age of the children. Data analysis proved that these factors partially influence the recognition of the regional food brands.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Trendy v podnikání

  • ISSN

    1805-0603

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    72-82

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus