Znalost regionálních značek potravin v Kraji Vysočina
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F12%3A%231003070" target="_blank" >RIV/71226401:_____/12:#1003070 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Znalost regionálních značek potravin v Kraji Vysočina
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek představuje dílčí výsledky výzkumu o uznání regionálních potravinářských výrobků značky v kraji Vysočina. Dotazníkové šetření bylo provedeno v květnu 2012 na vzorku 404 respondentů z kraje Vysočina. Pearsonův chí-kvadrát test je používán k testování nezávislosti mezi uznáním regionálních značek a demografickými faktory, jako je věk a pohlaví respondentů a kdy mají nebo nemají děti a věk dětí. Analýza dat ukázala, že tyto faktory částečně ovlivňují uznání regionálních značek potravin.
Název v anglickém jazyce
Recognition of the Regional Food Brands in Vysocina Region
Popis výsledku anglicky
The paper presents partial results of the research on the recognition of the regional food products brands in Vysočina Region. The questionnaire survey was conducted in May 2012 on sample of 404 respondents from the Vysočina Region. Pearson`s chi-squaredtest is used to test independence between the recognition of the regional brands and demographic factors, such as age and gender of the respondents and wheteher they have/have not children and the age of the children. Data analysis proved that these factors partially influence the recognition of the regional food brands.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy v podnikání
ISSN
1805-0603
e-ISSN
—
Svazek periodika
2
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
72-82
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—