Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Znalost značky Regionální potravina mezi spotřebiteli v Kraji Vysočina a Moravskoslezském kraji

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F13%3A%231004105" target="_blank" >RIV/71226401:_____/13:#1004105 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Znalost značky Regionální potravina mezi spotřebiteli v Kraji Vysočina a Moravskoslezském kraji

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek přináší částečné výsledky výzkumu o znalosti značky Regionální potravina mezi obyvateli Kraje Vysočina a Moravskoslezského kraje. Kvantitativní výzkum proběhl v květnu a říjnu roku 2012 za pomoci tazatelů, do statistického zpracování bylo zařazeno 840 dotazníků. Znalost značky a její souvislost s vybranými demografickými znaky byla testována pomocí Pearsonova Chí kvadrátu. Výsledky výzkumu ukazují na rozdíly mezi obyvateli Kraje vysočina a Moravskoslezského kraje.

  • Název v anglickém jazyce

    Recognition of Brand Regional Food among consumers in Vysočina Region and Moravian-Silesian Region

  • Popis výsledku anglicky

    Paper presents partial results of research on the recognition of the brand Regional Food in Vysočina Region and Moravian-Silesian Region. The questionnaire survey was conducted in Vysočina Region in May 2012 on 404 respondents and in October 2012 in Moravian-Silesian Region on 436 respondents. Pearson?s chi-squared test is used to test independence between recognition of the Regional Food brand and demographic factors, such as age and gender of the respondents and the age of the children. Data analysisproved that these factors partially influence the recognition of the brand.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50203 - Industrial relations

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    LOGOS POLYTECHNIKOS

  • ISSN

    1804-3682

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    4

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    15-24

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus