Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Recognition of Brand Regional Food in Vysočina Region and Moravian-Silesian Region in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F13%3A%231005057" target="_blank" >RIV/71226401:_____/13:#1005057 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Recognition of Brand Regional Food in Vysočina Region and Moravian-Silesian Region in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Paper presents partial results of research on the recognition of the brand Regional Food in Vysočina Region and Moravian-Silesian Region. The questionnaire survey was conducted in Vysočina Region in May 2012 on 404 respondents and in October 2012 in Moravian-Silesian Region on 436 respondents. Pearson?s chi-squared test is used to test independence between recognition of the Regional Food brand and demographic factors, such as age and gender of the respondents and wheteher they have/have not children and the age of the children. Data analysis proved that these factors partially influence the recognition of the brand.

  • Název v anglickém jazyce

    Recognition of Brand Regional Food in Vysočina Region and Moravian-Silesian Region in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    Paper presents partial results of research on the recognition of the brand Regional Food in Vysočina Region and Moravian-Silesian Region. The questionnaire survey was conducted in Vysočina Region in May 2012 on 404 respondents and in October 2012 in Moravian-Silesian Region on 436 respondents. Pearson?s chi-squared test is used to test independence between recognition of the Regional Food brand and demographic factors, such as age and gender of the respondents and wheteher they have/have not children and the age of the children. Data analysis proved that these factors partially influence the recognition of the brand.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Organizácia založená na vedomostiach v období globalizácie a internacionalizácie

  • ISBN

    978-80-561-0113-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    81-88

  • Název nakladatele

    VERBUM ? vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku

  • Místo vydání

    Poprad

  • Místo konání akce

    Poprad

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku