Recognition of Brand Regional Food in Vysočina Region and Moravian-Silesian Region in the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F13%3A%231005057" target="_blank" >RIV/71226401:_____/13:#1005057 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Recognition of Brand Regional Food in Vysočina Region and Moravian-Silesian Region in the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
Paper presents partial results of research on the recognition of the brand Regional Food in Vysočina Region and Moravian-Silesian Region. The questionnaire survey was conducted in Vysočina Region in May 2012 on 404 respondents and in October 2012 in Moravian-Silesian Region on 436 respondents. Pearson?s chi-squared test is used to test independence between recognition of the Regional Food brand and demographic factors, such as age and gender of the respondents and wheteher they have/have not children and the age of the children. Data analysis proved that these factors partially influence the recognition of the brand.
Název v anglickém jazyce
Recognition of Brand Regional Food in Vysočina Region and Moravian-Silesian Region in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
Paper presents partial results of research on the recognition of the brand Regional Food in Vysočina Region and Moravian-Silesian Region. The questionnaire survey was conducted in Vysočina Region in May 2012 on 404 respondents and in October 2012 in Moravian-Silesian Region on 436 respondents. Pearson?s chi-squared test is used to test independence between recognition of the Regional Food brand and demographic factors, such as age and gender of the respondents and wheteher they have/have not children and the age of the children. Data analysis proved that these factors partially influence the recognition of the brand.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Organizácia založená na vedomostiach v období globalizácie a internacionalizácie
ISBN
978-80-561-0113-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
81-88
Název nakladatele
VERBUM ? vydavateľstvo Katolíckej univerzity v Ružomberku
Místo vydání
Poprad
Místo konání akce
Poprad
Datum konání akce
1. 1. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—