Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Závoslost regionálních značek potravin na vybraných sociografických ukazatelích u respondentů v Dolním Rakousku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F14%3A%231005424" target="_blank" >RIV/71226401:_____/14:#1005424 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Závoslost regionálních značek potravin na vybraných sociografických ukazatelích u respondentů v Dolním Rakousku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zaměřuje na znalost regionálních značek potravin mezi mladými spotřebiteli v regionu Dolní Rakousko a tuto skutečnost identifikuje s vybranými sociodemografickými charakteristikami. Primární výzkum mezi spotřebiteli v Dolním Rakousku byl realizovaný ve druhé polovině roku 2013. S ohledem na věkovou skupinu, kterou tvořili respondenti realizovaného výzkumu, je zajímavé zjištění, že respondenti regionální značení potravin v Dolním Rakousku spíše znají, což se nepotvrdilo u stejně zaměřených výzkumů autorů v Kraji Vysočina a Moravskoslezském kraji.

  • Název v anglickém jazyce

    Dependence recognition of regional food brands in selected socio-demographic indicators among respondents in Lower Austria

  • Popis výsledku anglicky

    The article focuses on recognition of regional food brands among young consumers in the region of Lower Austria and the fact identifies with sociodemographic characteristics. Primary research among consumers in Lower Austria was implemented in the secondhalf of 2013. According to age of Lower Austria respondents, which consisted of younger age grou, interesting outcome of the research is, that they are very familiar with regional food labeling, unlike respondents in Vysočina and Moravian-Silesian Regions.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    LOGOS POLYTECHNIKOS

  • ISSN

    1804-3682

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    5

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    69-83

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus