Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingová strategie destinace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F13%3A%231004641" target="_blank" >RIV/71226401:_____/13:#1004641 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingová strategie destinace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá významem marketingového výzkumu při tvorbě účinné marketingové strategie destinace cestovního ruchu, a to na případové studii města Telče. V příspěvku jsou prezentovány vybrané výsledky primárního průzkumu zaměřeného na zjištění postojů soukromého a veřejného sektoru k rozvoji cestovního ruchu v Telči. Data byla získána v letech 2012 - 2013 Městským úřadem v Telči ve spolupráci s Vysokou školou polytechnickou Jihlava v rámci rozsáhlého marketingového výzkumu cestovního ruchu v této destinaci. Cílem celého marketingového výzkumu bylo získat data pro aktualizaci marketingové strategie města Telče.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing strategy of a tourism destination

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with an importance of marketing research as a part of formulation an effective tourism destination marketing strategy on a key study of the town of Telč. There are selected results of a primary survey research presented in the paper, too. The survey research was focused on attitudes of private and public sector to the development of tourism in the town of Telč. Data were obtained in an extensive marketing research of tourism in this destination by the Municipal Office of Telč in cooperation with the College of Polytechnics Jihlava during years 2012 and 2013. The aim of the whole marketing research was to obtain data for updating the marketing strategy of the town of Telč.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2013

  • ISBN

    978-80-87952-00-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    468-477

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku