Marketingová strategie destinace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F13%3A%231004641" target="_blank" >RIV/71226401:_____/13:#1004641 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingová strategie destinace
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá významem marketingového výzkumu při tvorbě účinné marketingové strategie destinace cestovního ruchu, a to na případové studii města Telče. V příspěvku jsou prezentovány vybrané výsledky primárního průzkumu zaměřeného na zjištění postojů soukromého a veřejného sektoru k rozvoji cestovního ruchu v Telči. Data byla získána v letech 2012 - 2013 Městským úřadem v Telči ve spolupráci s Vysokou školou polytechnickou Jihlava v rámci rozsáhlého marketingového výzkumu cestovního ruchu v této destinaci. Cílem celého marketingového výzkumu bylo získat data pro aktualizaci marketingové strategie města Telče.
Název v anglickém jazyce
Marketing strategy of a tourism destination
Popis výsledku anglicky
This paper deals with an importance of marketing research as a part of formulation an effective tourism destination marketing strategy on a key study of the town of Telč. There are selected results of a primary survey research presented in the paper, too. The survey research was focused on attitudes of private and public sector to the development of tourism in the town of Telč. Data were obtained in an extensive marketing research of tourism in this destination by the Municipal Office of Telč in cooperation with the College of Polytechnics Jihlava during years 2012 and 2013. The aim of the whole marketing research was to obtain data for updating the marketing strategy of the town of Telč.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2013
ISBN
978-80-87952-00-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
468-477
Název nakladatele
Magnanimitas
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
1. 1. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—