Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Orientace na rodiny s dětmi jako konkurenční výhoda na trhu pohostinských služeb

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F14%3A%231006424" target="_blank" >RIV/71226401:_____/14:#1006424 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Orientace na rodiny s dětmi jako konkurenční výhoda na trhu pohostinských služeb

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Rodiny s dětmi se stávají významným segmentem na trhu cestovního ruchu. Vyznačují se specifickými požadavky na poskytované služby a odlišným spotřebitelským chováním v porovnání s jinými cílovými segmenty. Cílem příspěvku je analyzovat a zhodnotit nabídku služeb pohostinských zařízení a doplňkových služeb pro rodiny s dětmi v Jihlavě a okolí. Přitom se zaměřuje na hodnocení kvality poskytovaných služeb. Na základě stanovených kritérií příspěvek hodnotí vhodnost vybraných pohostinských zařízení a zařízení doplňkových služeb pro rodiny s dětmi.

  • Název v anglickém jazyce

    Orientation on families with children as competitive advantage on restaurant market

  • Popis výsledku anglicky

    Families with children are important target group at tourism market. They have specific requirements on services. Different consumer behavior is typical for them compared with other target groups. The aim of article is to analyze and evaluate the offer of restaurants, cafés and other tourism enterprises (zoo, aquapark) for families with children. The research was realized in Jihlava region. It evaluates the quality of services of selected restaurants and cafés.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2014

  • ISBN

    978-80-87952-07-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    521-529

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    1. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku