Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Skrytá reklama v časopisech pro ženy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F15%3A%231006620" target="_blank" >RIV/71226401:_____/15:#1006620 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Skrytá reklama v časopisech pro ženy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Skrytá reklama v českých časopisech je nelegální a negativní jev, který není dostatečně postihován a jehož následky se často podceňují. Cílem článku je v dané skupině časopisů pro ženy rozpoznat případy skryté reklamy a upozornit tak na výskyt tohoto jevu. Skrytá reklama byla sledována a analyzována po dobu 3 měsíců v určených časopisech pro ženy.

  • Název v anglickém jazyce

    Hidden Advertising in Women's Magazines

  • Popis výsledku anglicky

    Hidden advertising in magazines in the Czech Republic is illegal and a negative phenomenon that is not adequately punished and whose consequences are often underestimated. This paper aims to recognize cases of hidden advertising in a group of women's magazines. Hidden advertising was analyzed in selected Czech women's magazines over a period of 3 months.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4u Magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    12

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    80-82

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus