Skrytá reklama v časopisech pro ženy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F15%3A%231006620" target="_blank" >RIV/71226401:_____/15:#1006620 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Skrytá reklama v časopisech pro ženy
Popis výsledku v původním jazyce
Skrytá reklama v českých časopisech je nelegální a negativní jev, který není dostatečně postihován a jehož následky se často podceňují. Cílem článku je v dané skupině časopisů pro ženy rozpoznat případy skryté reklamy a upozornit tak na výskyt tohoto jevu. Skrytá reklama byla sledována a analyzována po dobu 3 měsíců v určených časopisech pro ženy.
Název v anglickém jazyce
Hidden Advertising in Women's Magazines
Popis výsledku anglicky
Hidden advertising in magazines in the Czech Republic is illegal and a negative phenomenon that is not adequately punished and whose consequences are often underestimated. This paper aims to recognize cases of hidden advertising in a group of women's magazines. Hidden advertising was analyzed in selected Czech women's magazines over a period of 3 months.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50802 - Media and socio-cultural communication
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
12
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
80-82
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—