Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Regionální značení jako nástroj marketingové komunikace v cestovním ruchu – Moravský Kras Regionální produkt

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F16%3AN0000042" target="_blank" >RIV/71226401:_____/16:N0000042 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.vspj.cz/tvurci-cinnost-a-projekty/casopisy-vspj/logos-polytechnikos" target="_blank" >https://www.vspj.cz/tvurci-cinnost-a-projekty/casopisy-vspj/logos-polytechnikos</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Regionální značení jako nástroj marketingové komunikace v cestovním ruchu – Moravský Kras Regionální produkt

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pro řízení značky je velmi důležité vytvářet hodnotu značky a základní podmínkou k budování její hodnoty je znalost značky. Příspěvek přináší přehled výsledků výzkumu realizovaného na přelomu roku 2014 a 2015 v Jihomoravském kraji. V příspěvku jsou prezentovány výsledky tohoto výzkumu zaměřené na znalost regionální značky Moravský kras Regionální produkt, která je v Jihomoravském kraji v současné době nejvýznamnější regionální značkou pro oblast cestovního ruchu. Výzkum byl proveden pomocí metody osobního dotazování na vzorku 450 respondentů z tohoto regionu. Data byla dále analyzována a statisticky testována pomocí Pearsonova Chí kvadrát testu nezávislosti ve vztahu k vybraným sociodemografickým charakteristikám res-pondentů. Výsledky výzkumu ukazují, že respondenti v osloveném regionu většinou tuto značku neznají. Přesto je možné za klíčovou cílovou skupinu pro tento typ značení považovat především ženy, mladší generaci spotřebitelů a respondenty s vyšším příjmem.

  • Název v anglickém jazyce

    Regional Labelling as a Marketing Communication Tool in Tourism – Moravský Kras Regionální Produkt

  • Popis výsledku anglicky

    For the brand management in tourism is very important the building of a brand value and the recognition of those brands is the basic condition for creating a brand value. This paper presents an overview of a research result realized within the years 2014 - 2015 in South Moravia region in the Czech Republic. This paper brings the results of the research on the recognition of the regional tourism brand „Moravský kras Regionální produkt“ (Moravský kras Regional product - the most important regional label in tourism in South Moravia region in this time) in this region are presented. The questionnaire survey was conducted at sample of 450 respondents of this region was used. Pearson’s Chi-squared test was issued to test independence between the recognition of the regional brand „Moravský kras Regional product“ and demographic factors of the respondents. The results show that respondents in this region mostly do not recognize this brand and that women, young respondents and consumers with the higher income can - for regional labeling in tourism- be the most important target groups of this brand.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    LOGOS POLYTECHNIKOS

  • ISSN

    1804-3682

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    420-431

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus