Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The oldest regional labeling system Chuť and Zlatá Chuť Jižní Moravy in the region of South Moravia in Czech Republic: Customer´s point of view

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F16%3AN0000062" target="_blank" >RIV/71226401:_____/16:N0000062 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/60460709:41110/16:72321

  • Výsledek na webu

    <a href="http://knowledgeconference.upol.cz/downloads/2016-Knowledge_for_Market_Use_Proceedings.pdf" target="_blank" >http://knowledgeconference.upol.cz/downloads/2016-Knowledge_for_Market_Use_Proceedings.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The oldest regional labeling system Chuť and Zlatá Chuť Jižní Moravy in the region of South Moravia in Czech Republic: Customer´s point of view

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper presents a part of the results of research carried out in 2014 - 2015 in the Region of South Moravia, the Czech Republic. The results are focused on the recognition and preference of the oldest regional labeling system - Chuť jižní Moravy and Zlatá chuť jižní Moravy in this region. The questionnaire survey was conducted at the turn of 2014 to 2015. The research was conducted by quota selection of a representative sample of 450 respondents in the Region of South Moravia, the Czech Republic. The research results are presented using the Pearson’s Chi-squared test and also other statistical methods, calculating the dependence on important socio-demographic characteristics of respondents in the region. The results show also the most important target groups for this label and recommendation for the brand coordinator.

  • Název v anglickém jazyce

    The oldest regional labeling system Chuť and Zlatá Chuť Jižní Moravy in the region of South Moravia in Czech Republic: Customer´s point of view

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents a part of the results of research carried out in 2014 - 2015 in the Region of South Moravia, the Czech Republic. The results are focused on the recognition and preference of the oldest regional labeling system - Chuť jižní Moravy and Zlatá chuť jižní Moravy in this region. The questionnaire survey was conducted at the turn of 2014 to 2015. The research was conducted by quota selection of a representative sample of 450 respondents in the Region of South Moravia, the Czech Republic. The research results are presented using the Pearson’s Chi-squared test and also other statistical methods, calculating the dependence on important socio-demographic characteristics of respondents in the region. The results show also the most important target groups for this label and recommendation for the brand coordinator.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Knowledge for Market Use 2016: Our Interconnected and Divided World

  • ISBN

    978-80-87533-14-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    422-429

  • Název nakladatele

    Societas Scientiarum Olomucensis II

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    8. 9. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000389757500060