The oldest regional labeling system Chuť and Zlatá Chuť Jižní Moravy in the region of South Moravia in Czech Republic: Customer´s point of view
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F16%3AN0000062" target="_blank" >RIV/71226401:_____/16:N0000062 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/60460709:41110/16:72321
Výsledek na webu
<a href="http://knowledgeconference.upol.cz/downloads/2016-Knowledge_for_Market_Use_Proceedings.pdf" target="_blank" >http://knowledgeconference.upol.cz/downloads/2016-Knowledge_for_Market_Use_Proceedings.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The oldest regional labeling system Chuť and Zlatá Chuť Jižní Moravy in the region of South Moravia in Czech Republic: Customer´s point of view
Popis výsledku v původním jazyce
The paper presents a part of the results of research carried out in 2014 - 2015 in the Region of South Moravia, the Czech Republic. The results are focused on the recognition and preference of the oldest regional labeling system - Chuť jižní Moravy and Zlatá chuť jižní Moravy in this region. The questionnaire survey was conducted at the turn of 2014 to 2015. The research was conducted by quota selection of a representative sample of 450 respondents in the Region of South Moravia, the Czech Republic. The research results are presented using the Pearson’s Chi-squared test and also other statistical methods, calculating the dependence on important socio-demographic characteristics of respondents in the region. The results show also the most important target groups for this label and recommendation for the brand coordinator.
Název v anglickém jazyce
The oldest regional labeling system Chuť and Zlatá Chuť Jižní Moravy in the region of South Moravia in Czech Republic: Customer´s point of view
Popis výsledku anglicky
The paper presents a part of the results of research carried out in 2014 - 2015 in the Region of South Moravia, the Czech Republic. The results are focused on the recognition and preference of the oldest regional labeling system - Chuť jižní Moravy and Zlatá chuť jižní Moravy in this region. The questionnaire survey was conducted at the turn of 2014 to 2015. The research was conducted by quota selection of a representative sample of 450 respondents in the Region of South Moravia, the Czech Republic. The research results are presented using the Pearson’s Chi-squared test and also other statistical methods, calculating the dependence on important socio-demographic characteristics of respondents in the region. The results show also the most important target groups for this label and recommendation for the brand coordinator.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Knowledge for Market Use 2016: Our Interconnected and Divided World
ISBN
978-80-87533-14-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
422-429
Název nakladatele
Societas Scientiarum Olomucensis II
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
8. 9. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
000389757500060