Vyrovnání úrovně znalostí studentů v účetnictví na vysoké škole ekonomického zaměření
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F16%3AN0000090" target="_blank" >RIV/71226401:_____/16:N0000090 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.media4u.cz/mm032016.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mm032016.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vyrovnání úrovně znalostí studentů v účetnictví na vysoké škole ekonomického zaměření
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá podporou prostupnosti středních a vysokých škol v kontextu vyrovnání znalostí studentů z účetnictví. Autorka prezentuje důvody zavedení volitelného předmětu na Vysoké škole polytechnické Jihlava a jeho koncepci. Doložena je úspěšnost studentů v povinných předmětech účetnictví.
Název v anglickém jazyce
The Leveling of Students´Knowledge in the Subject Accounting at Faculties of Economics
Popis výsledku anglicky
This paper focuses on supporting the level of students' knowledge in the subject of Accounting. The author presents reasons for implementation of the elective subject at the College of Polytechnics, Jihlava, the concept of the subject and analysis of students' success in the obligatory subject of Accounting.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
13
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
31-34
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—