Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Fenomén YouTube

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F16%3AN0000091" target="_blank" >RIV/71226401:_____/16:N0000091 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989592:15210/16:33159344

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.media4u.cz/mm032016.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mm032016.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Fenomén YouTube

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se věnuje nové formě mediální komunikace v podobě vlogů na internetovém serveru YouTube. Ten se v posledních několika letech stal významným místem pro marketingovou komunikaci firem a zábavu mladých lidí a to převážně z cílové skupiny 12 až 16 let. Cílem článku je základní zmapování českého prostoru YouTube a vymezení pojmů s tím souvisejících.

  • Název v anglickém jazyce

    YouTube Phenomenon

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with a new form of marketing communication in the genre of vlog in an inter-net site YouTube. In the last few years it became an important place for companies' marketing communications and entertainment for young people, mostly from the target group of the 12-16-year olds. This paper aims at mapping the basic background of the Czech YouTube space.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4u Magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    62-65

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus