Fenomén YouTube
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F16%3AN0000091" target="_blank" >RIV/71226401:_____/16:N0000091 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61989592:15210/16:33159344
Výsledek na webu
<a href="http://www.media4u.cz/mm032016.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mm032016.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Fenomén YouTube
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se věnuje nové formě mediální komunikace v podobě vlogů na internetovém serveru YouTube. Ten se v posledních několika letech stal významným místem pro marketingovou komunikaci firem a zábavu mladých lidí a to převážně z cílové skupiny 12 až 16 let. Cílem článku je základní zmapování českého prostoru YouTube a vymezení pojmů s tím souvisejících.
Název v anglickém jazyce
YouTube Phenomenon
Popis výsledku anglicky
The paper deals with a new form of marketing communication in the genre of vlog in an inter-net site YouTube. In the last few years it became an important place for companies' marketing communications and entertainment for young people, mostly from the target group of the 12-16-year olds. This paper aims at mapping the basic background of the Czech YouTube space.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50802 - Media and socio-cultural communication
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
13
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
62-65
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—