Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

(Ne)interakce jako prostředek motivace nejenom v ekonomickém vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F18%3AN0100143" target="_blank" >RIV/71226401:_____/18:N0100143 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.media4u.cz/mav/9788087570418.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mav/9788087570418.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    (Ne)interakce jako prostředek motivace nejenom v ekonomickém vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek prezentuje výsledky výzkumu z roku 2018, který je zaměřen na motivaci studentů vysokých škol. Cílem bylo analyzovat intenzitu motivačních účinků interakce a neinterakci učitele při výuce předmětu Ekonomika studentů Vysoké školy polytechnické Jihlavy. Současně je porovnána intenzita motivace mezi studenty ekonomického a technického oboru. Bylo zjištěno, že neinteraktivní prostředky jsou pro studenty technických oborů více motivující než pro studenty ekonomických oborů. Největší motivační účinek byl zjištěn u obou oborů pro interakci mezi učitelem a žákem ve formě živých případových studií z praxe.

  • Název v anglickém jazyce

    (NON -)Interaction as a motivational medium not only in the economic education

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents the actually research results from the year 2018, which is focused on the motivation of university students. The aim was to analyze the intensity of motivational, resp. non-motivational effects of interaction and non-interaction by the teacher during teaching of the subject Economics and in the self-study phase of the students of the College of Polytechnics Jihlava. At the same time, compare this intensity between the students of economic and technical study field. It has been found that non-interactive media are more non-motivational for the students of the technical field than the economics students. They are more indifferent to them. The most motivating effect for both study fields is the interaction between the teacher and the student in the form of live case studies from practice.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Média a vzdělávání 2018 – Media & Education 2018

  • ISBN

    978-80-87570-41-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    14-17

  • Název nakladatele

    Extrasystem Praha

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha (elektronická konference)

  • Datum konání akce

    20. 11. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku