(Ne)interakce jako prostředek motivace nejenom v ekonomickém vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F18%3AN0100143" target="_blank" >RIV/71226401:_____/18:N0100143 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.media4u.cz/mav/9788087570418.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mav/9788087570418.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
(Ne)interakce jako prostředek motivace nejenom v ekonomickém vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Článek prezentuje výsledky výzkumu z roku 2018, který je zaměřen na motivaci studentů vysokých škol. Cílem bylo analyzovat intenzitu motivačních účinků interakce a neinterakci učitele při výuce předmětu Ekonomika studentů Vysoké školy polytechnické Jihlavy. Současně je porovnána intenzita motivace mezi studenty ekonomického a technického oboru. Bylo zjištěno, že neinteraktivní prostředky jsou pro studenty technických oborů více motivující než pro studenty ekonomických oborů. Největší motivační účinek byl zjištěn u obou oborů pro interakci mezi učitelem a žákem ve formě živých případových studií z praxe.
Název v anglickém jazyce
(NON -)Interaction as a motivational medium not only in the economic education
Popis výsledku anglicky
The article presents the actually research results from the year 2018, which is focused on the motivation of university students. The aim was to analyze the intensity of motivational, resp. non-motivational effects of interaction and non-interaction by the teacher during teaching of the subject Economics and in the self-study phase of the students of the College of Polytechnics Jihlava. At the same time, compare this intensity between the students of economic and technical study field. It has been found that non-interactive media are more non-motivational for the students of the technical field than the economics students. They are more indifferent to them. The most motivating effect for both study fields is the interaction between the teacher and the student in the form of live case studies from practice.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Média a vzdělávání 2018 – Media & Education 2018
ISBN
978-80-87570-41-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
14-17
Název nakladatele
Extrasystem Praha
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha (elektronická konference)
Datum konání akce
20. 11. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—