Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingový výzkum návštěvníka Kraje Vysočina 2019 - 2020: Profil tuzemského turisty

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F21%3AN0100586" target="_blank" >RIV/71226401:_____/21:N0100586 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://kcr.vspj.cz/dalsi-sluzby/spoluprace-s-aplikacni-sferou" target="_blank" >https://kcr.vspj.cz/dalsi-sluzby/spoluprace-s-aplikacni-sferou</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingový výzkum návštěvníka Kraje Vysočina 2019 - 2020: Profil tuzemského turisty

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Výzkumná zpráva přináší nová data o tuzemských turistech v Kraji Vysočina, a to jak celková za celý region, tak podrobná pro jeho jednotlivé administrativní okresy (Havlíčkův Brod, Jihlava, Pelhřimov, Třebíč a Žďár nad Sázavou). Tato výzkumná zpráva obsahově a metodicky navazuje na dokument „Marketingový výzkum návštěvníka Kraje Vysočina 2019 - 2020: Profil návštěvníka“ (Pachrová, Janoušková &amp; Šedivá Neckářová, 2021). Sběr dat od návštěvníků Kraje Vysočina probíhal v období říjen 2019 - září 2020. Na 25 lokalitách regionu byla Vysokou školou polytechnickou Jihlava terénním výzkumem systematicky získávána primární data metodou dotazníkového šetření. Celkem se do výzkumu zapojilo 1 888 tuzemských turistů. Po zpracování, statistickém vyhodnocení a analýzách získaných informací byl sestaven aktuální profil tuzemského turisty Kraje Vysočina, který je součástí této výzkumné zprávy v kapitole Shrnutí výsledků výzkumu. Výzkumná zpráva je zdrojem informací nejen o struktuře tuzemských turistů v Kraji Vysočina, ale také o jejich subjektivní spokojenosti s pobytem a názorech na destinaci Vysočina, nebo o hodnocení kvality služeb cestovního ruchu, infrastruktury a vybavenosti regionu. Výsledky výzkumu je nutné chápat v kontextu nestandardních podmínek vývoje cestovního ruchu, které od března 2020 v Kraji Vysočina nastaly. V důsledku řady restriktivních opatření přijatých v rámci boje s epidemií koronaviru covid-19 došlo např. na jaře 2020 k dočasnému omezení volného pohybu osob, ale na druhou stranu v souvislosti s vládním nedoporučením cestování do zahraničí byl v letní sezoně 2020 výrazně podporován domácí cestovní ruch.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing research among visitors in the Vysočina Region 2019 - 2020: A profile of a domestic tourist

  • Popis výsledku anglicky

    The research report brings new data on domestic tourists in the Vysočina Region, both as a whole region, so detailed for its individual administrative districts (Havlíčkův Brod, Jihlava, Pelhřimov, Třebíč and Žďár nad Sázavou). This research report is substantively and methodically linked to the document &quot;Marketing Research of a Visitor of the Vysočina Region 2019 - 2020: Visitor Profile&quot; (Pachrová, Janoušková &amp; Šedivá Neckářová, 2021). Data collection from visitors to the Vysočina Region took place in the period October 2019 - September 2020. At 25 localities in the region, the College of Polytechnics Jihlava systematically obtained primary data through field research using a questionnaire survey method. A total of 1,888 domestic tourists took part in the research. After processing, statistical evaluation and analysis of the information obtained, the current profile of a domestic tourist of the Vysočina Region was compiled, which is a part of this research report in the chapter Summary of research results. The research report is a source of information not only about the structure of domestic tourists in the Vysočina Region, but also about their subjective satisfaction with the stay and opinions on the destination Vysočina, or about quality evaluation tourism services, infrastructure and amenities of the region. The results of the research must be understood in the context of non-standard conditions of tourism development, which have occurred in the Vysočina Region since March 2020. As a result of a number of restrictive measures taken in the fight against the epidemic of the Covid-19, the free movement of persons was temporarily restricted in spring 2020, but on the other hand, domestic tourism was strongly encouraged in the summer 2020.

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50202 - Applied Economics, Econometrics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    53

  • Místo vydání

    Jihlava

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Vysočina Tourism

  • Verze