Marketingový výzkum návštěvníka Kraje Vysočina 2019 - 2020: Profil návštěvníka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F21%3AN0100479" target="_blank" >RIV/71226401:_____/21:N0100479 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://kcr.vspj.cz/dalsi-sluzby/spoluprace-s-aplikacni-sferou" target="_blank" >https://kcr.vspj.cz/dalsi-sluzby/spoluprace-s-aplikacni-sferou</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingový výzkum návštěvníka Kraje Vysočina 2019 - 2020: Profil návštěvníka
Popis výsledku v původním jazyce
Závěrečná zpráva přináší aktuální data o návštěvnosti Kraje Vysočina, které pro zadavatele výzkumu, příspěvkovou organizaci Vysočina Tourism, získala a zpracovala Katedra cestovního ruchu Vysoké školy polytechnické Jihlava. Sběr dat od návštěvníků probíhal v období 2019 - 2020. Na 25 lokalitách regionu byla terénním výzkumem metodou dotazníkového šetření systematicky získávána primární data, celkem se do výzkumu zapojilo přes 3 400 respondentů. Po zpracování, statistickém vyhodnocení a analýzách získaných informací byl sestaven aktuální profil návštěvníka Kraje Vysočina, který je součástí této závěrečné výzkumné zprávy v kapitole Shrnutí výsledků výzkumu. Závěrečná výzkumná zpráva je zdrojem informací nejen o struktuře návštěvníků Kraje Vysočina, ale také o jejich subjektivní spokojenosti s pobytem a názorech na destinaci Vysočina, nebo o hodnocení kvality služeb cestovního ruchu, infrastruktury a vybavenosti regionu. Realizovaný výzkum obsahově i metodicky navazoval na výzkum návštěvníků Kraje Vysočina z let 2014 - 2015, který Vysoká škola polytechnická Jihlava realizovala pro Krajský úřad Kraje Vysočina. Vybrané výsledky komparativních analýz jsou v podobě komentovaných změn v charakteristikách návštěvníků regionu součástí této závěrečné zprávy.
Název v anglickém jazyce
Marketing research among visitors of the Vysočina Region 2019 - 2020: The visitor profile
Popis výsledku anglicky
This reserch report presents results of a primary marketing research among visitors of the Vysočina Region. The research was conducted by the Department of Travel and Tourism at the College of Polytechnics Jihlava. The contracting authority was Vysočina Tourism, a contributory organization. Collecting primary data at 25 different locations of the region was done in the years 2019 and 2020. It was collected over 3,400 questionnaries. A profile of a typical visitor of the Vysočina Region was compiled.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
—
OECD FORD obor
50202 - Applied Economics, Econometrics
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
67
Místo vydání
Jihlava
Název nakladatele resp. objednatele
Vysočina Tourism, příspěvková organizace
Verze
—