Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingový výzkum návštěvníka Kraje Vysočina 2019 - 2020: Profil návštěvníka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F21%3AN0100479" target="_blank" >RIV/71226401:_____/21:N0100479 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://kcr.vspj.cz/dalsi-sluzby/spoluprace-s-aplikacni-sferou" target="_blank" >https://kcr.vspj.cz/dalsi-sluzby/spoluprace-s-aplikacni-sferou</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingový výzkum návštěvníka Kraje Vysočina 2019 - 2020: Profil návštěvníka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Závěrečná zpráva přináší aktuální data o návštěvnosti Kraje Vysočina, které pro zadavatele výzkumu, příspěvkovou organizaci Vysočina Tourism, získala a zpracovala Katedra cestovního ruchu Vysoké školy polytechnické Jihlava. Sběr dat od návštěvníků probíhal v období 2019 - 2020. Na 25 lokalitách regionu byla terénním výzkumem metodou dotazníkového šetření systematicky získávána primární data, celkem se do výzkumu zapojilo přes 3 400 respondentů. Po zpracování, statistickém vyhodnocení a analýzách získaných informací byl sestaven aktuální profil návštěvníka Kraje Vysočina, který je součástí této závěrečné výzkumné zprávy v kapitole Shrnutí výsledků výzkumu. Závěrečná výzkumná zpráva je zdrojem informací nejen o struktuře návštěvníků Kraje Vysočina, ale také o jejich subjektivní spokojenosti s pobytem a názorech na destinaci Vysočina, nebo o hodnocení kvality služeb cestovního ruchu, infrastruktury a vybavenosti regionu. Realizovaný výzkum obsahově i metodicky navazoval na výzkum návštěvníků Kraje Vysočina z let 2014 - 2015, který Vysoká škola polytechnická Jihlava realizovala pro Krajský úřad Kraje Vysočina. Vybrané výsledky komparativních analýz jsou v podobě komentovaných změn v charakteristikách návštěvníků regionu součástí této závěrečné zprávy.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing research among visitors of the Vysočina Region 2019 - 2020: The visitor profile

  • Popis výsledku anglicky

    This reserch report presents results of a primary marketing research among visitors of the Vysočina Region. The research was conducted by the Department of Travel and Tourism at the College of Polytechnics Jihlava. The contracting authority was Vysočina Tourism, a contributory organization. Collecting primary data at 25 different locations of the region was done in the years 2019 and 2020. It was collected over 3,400 questionnaries. A profile of a typical visitor of the Vysočina Region was compiled.

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50202 - Applied Economics, Econometrics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    67

  • Místo vydání

    Jihlava

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Vysočina Tourism, příspěvková organizace

  • Verze