Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Profil návštěvníka kraje Vysočina – field research

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F16%3AN0000063" target="_blank" >RIV/71226401:_____/16:N0000063 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://kcr.vspj.cz/historie-konferenci-kcr/konference-aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2016" target="_blank" >https://kcr.vspj.cz/historie-konferenci-kcr/konference-aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2016</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Profil návštěvníka kraje Vysočina – field research

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je interpretovat metodologii výzkumu, odůvodnit postup zvolený při statistickém vyhodnocování a následně i prezentovat vybraná primární data týkající se profilu návštěvníka Kraje Vysočina. Data byla získána v rámci marketingového výzkumu na straně poptávky realizovaného v období od října 2014 do října 2015 ve vybraných lokalitách. Výsledky výzkumu budou zdrojem informací o struktuře návštěvníků Kraje Vysočina a jejich subjektivní spokojenosti, vnímání vybavenosti kraje jako destinace i úrovně poskytovaných služeb. Získaná primární data budou také sloužit zadavateli výzkumu, tj. příspěvkové organizaci Vysočina Tourism a Kraji Vysočina jako jeden z podkladů pro tvorbu Strategie rozvoje cestovního ruchu v kraji do r. 2025. Příspěvek přináší první vybrané souhrnné výsledky průzkumu a určuje hlavní rysy profilu návštěvníka kraje.

  • Název v anglickém jazyce

    Visitor´s profile of the Vysočina region - field research

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents selected primary data about visitors profile in Vysočina region. Data were received via marketing research realized in the period from October 2014 to October 2015 in selected locations of Vysočina region. The research results will be an important source of informations about the structure of the Vysocina region´s visitors and their subjective satisfaction, perception of the Vysočina region´s facilities and services level. The results will use the Regional authority of Vysočina Region and local contributory organization Vysočina Tourism, which was the taskmaster. These organizations will use the primary data for creating the strategy for tourism development in the region to the year 2025. The paper provides the first cumulative survey results selected and identifies the main elements of the visitor´s profile in the region.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy cestovního ruchu – Místní bohatství a cestovní ruch

  • ISBN

    978-80-88064-21-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    188-197

  • Název nakladatele

    Vysoká škola polytechnická Jihlava

  • Místo vydání

    Jihlava

  • Místo konání akce

    Jihlava

  • Datum konání akce

    24. 2. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000392721500019