Profil návštěvníka kraje Vysočina – field research
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F16%3AN0000063" target="_blank" >RIV/71226401:_____/16:N0000063 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://kcr.vspj.cz/historie-konferenci-kcr/konference-aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2016" target="_blank" >https://kcr.vspj.cz/historie-konferenci-kcr/konference-aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2016</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Profil návštěvníka kraje Vysočina – field research
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je interpretovat metodologii výzkumu, odůvodnit postup zvolený při statistickém vyhodnocování a následně i prezentovat vybraná primární data týkající se profilu návštěvníka Kraje Vysočina. Data byla získána v rámci marketingového výzkumu na straně poptávky realizovaného v období od října 2014 do října 2015 ve vybraných lokalitách. Výsledky výzkumu budou zdrojem informací o struktuře návštěvníků Kraje Vysočina a jejich subjektivní spokojenosti, vnímání vybavenosti kraje jako destinace i úrovně poskytovaných služeb. Získaná primární data budou také sloužit zadavateli výzkumu, tj. příspěvkové organizaci Vysočina Tourism a Kraji Vysočina jako jeden z podkladů pro tvorbu Strategie rozvoje cestovního ruchu v kraji do r. 2025. Příspěvek přináší první vybrané souhrnné výsledky průzkumu a určuje hlavní rysy profilu návštěvníka kraje.
Název v anglickém jazyce
Visitor´s profile of the Vysočina region - field research
Popis výsledku anglicky
The paper presents selected primary data about visitors profile in Vysočina region. Data were received via marketing research realized in the period from October 2014 to October 2015 in selected locations of Vysočina region. The research results will be an important source of informations about the structure of the Vysocina region´s visitors and their subjective satisfaction, perception of the Vysočina region´s facilities and services level. The results will use the Regional authority of Vysočina Region and local contributory organization Vysočina Tourism, which was the taskmaster. These organizations will use the primary data for creating the strategy for tourism development in the region to the year 2025. The paper provides the first cumulative survey results selected and identifies the main elements of the visitor´s profile in the region.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální problémy cestovního ruchu – Místní bohatství a cestovní ruch
ISBN
978-80-88064-21-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
188-197
Název nakladatele
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Místo vydání
Jihlava
Místo konání akce
Jihlava
Datum konání akce
24. 2. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
000392721500019