Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Cooperation, Competition and their Efficiency in Tertiary Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F11%3A00000231" target="_blank" >RIV/75081431:_____/11:00000231 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Cooperation, Competition and their Efficiency in Tertiary Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In my contribution I will focus on a comparison of competitive education, group education (cooperation), individual education at the Institute of Technology and Business, České Budějovice. Students filled in the questionnaire with several closed questions according to the Likert scale, and an open question. I made an inquiry whether they found competitive or cooperative strategies of teaching more useful or whether the frontal teaching was profitable for them. I took the gender of students into account,and its influence on answers.

  • Název v anglickém jazyce

    Cooperation, Competition and their Efficiency in Tertiary Education

  • Popis výsledku anglicky

    In my contribution I will focus on a comparison of competitive education, group education (cooperation), individual education at the Institute of Technology and Business, České Budějovice. Students filled in the questionnaire with several closed questions according to the Likert scale, and an open question. I made an inquiry whether they found competitive or cooperative strategies of teaching more useful or whether the frontal teaching was profitable for them. I took the gender of students into account,and its influence on answers.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    AUSPICIA: recenzovaný časopis pro otázky společenských věd

  • ISSN

    1214-4967

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    roč. 8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    196-203

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus