Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Effectiveness of Teaching Strategies in Primary Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F12%3A00000318" target="_blank" >RIV/75081431:_____/12:00000318 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Effectiveness of Teaching Strategies in Primary Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In this paper I proceed from the the assumption that the education of young learners is significantly influenced by the teacher and his way of teaching and leading his students, and the way the students are encouraged to prepare their assignments and tasks. The research is therefore primarily concerned with differences on the level of foreign language skills of pupils at primary level, who were taught with the help of competitive, cooperative and individualized teaching strategies during their previousEnglish language education. The research is based mainly on an quantitative methodological approach to research problems of teaching strategies and complex teaching methods, and it is also complemented by qualitative approaches.

  • Název v anglickém jazyce

    Effectiveness of Teaching Strategies in Primary Education

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper I proceed from the the assumption that the education of young learners is significantly influenced by the teacher and his way of teaching and leading his students, and the way the students are encouraged to prepare their assignments and tasks. The research is therefore primarily concerned with differences on the level of foreign language skills of pupils at primary level, who were taught with the help of competitive, cooperative and individualized teaching strategies during their previousEnglish language education. The research is based mainly on an quantitative methodological approach to research problems of teaching strategies and complex teaching methods, and it is also complemented by qualitative approaches.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of International Scientific Publications: Educational Alternatives

  • ISSN

    1313-2571

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    vol. 10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    BG - Bulharská republika

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    201-215

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus