PRACTICAL APPLICATION OF THE METHODOLOGY FOR DETERMINING THE PERFORMANCE OF A COMBINED TRANSPORT TERMINAL
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F16%3A00001465" target="_blank" >RIV/75081431:_____/16:00001465 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
PRACTICAL APPLICATION OF THE METHODOLOGY FOR DETERMINING THE PERFORMANCE OF A COMBINED TRANSPORT TERMINAL
Popis výsledku v původním jazyce
This paper deals with the issue of overall performance of combined transport terminals. It is important to take into account the "compatibility" and how it ties with other elements of the terminal so that the transition of the intermodal transport unit over individual elements of the combined transport terminal is as smooth as possible. Practical application of the methodology was verified in the Prerov combined transport terminal which lies on the main railway line number 330 Prerov Breclav, which is part of the second rail transit corridor in Czech Republic. The methodology consists of the optimization of all equipment and components performance in combined transport terminals comprising for example the handling equipment, reloading tracks, storage and reloading areas.
Název v anglickém jazyce
PRACTICAL APPLICATION OF THE METHODOLOGY FOR DETERMINING THE PERFORMANCE OF A COMBINED TRANSPORT TERMINAL
Popis výsledku anglicky
This paper deals with the issue of overall performance of combined transport terminals. It is important to take into account the "compatibility" and how it ties with other elements of the terminal so that the transition of the intermodal transport unit over individual elements of the combined transport terminal is as smooth as possible. Practical application of the methodology was verified in the Prerov combined transport terminal which lies on the main railway line number 330 Prerov Breclav, which is part of the second rail transit corridor in Czech Republic. The methodology consists of the optimization of all equipment and components performance in combined transport terminals comprising for example the handling equipment, reloading tracks, storage and reloading areas.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
20104 - Transport engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
PROCEEDINGS OF THE THIRD INTERNATIONAL CONFERENCE ON TRAFFIC AND TRANSPORT ENGINEERING (ICTTE)
ISBN
9788691615338
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
382-387
Název nakladatele
SCIENTIFIC RESEARCH CENTER LTD BELGRADE
Místo vydání
BELGRADE, SERBIA
Místo konání akce
BELGRADE, SERBIA
Datum konání akce
24. 11. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—