Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Loyalty programs and customer preferences

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F18%3A00001964" target="_blank" >RIV/75081431:_____/18:00001964 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Loyalty programs and customer preferences

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of the article is to comparate various forms of benefits provided by companies in the South Bohemian region to their customers and preferences that customers attribute to these forms of loyalty program. The research was conducted on the basis of a questionnaire survey conducted by teachers and students of VŠTE in České Budějovice in 2018. Data from 21 benefit forms was summed up into variables describing the offer of these benefits and customer preferences following these forms of loyalty programs. Also, the properties of these variables were analyzed, the properties of interdependencies, including the dependence on the identified identification variables. Copyright © 2018 International Business Information Management Association (IBIMA).

  • Název v anglickém jazyce

    Loyalty programs and customer preferences

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the article is to comparate various forms of benefits provided by companies in the South Bohemian region to their customers and preferences that customers attribute to these forms of loyalty program. The research was conducted on the basis of a questionnaire survey conducted by teachers and students of VŠTE in České Budějovice in 2018. Data from 21 benefit forms was summed up into variables describing the offer of these benefits and customer preferences following these forms of loyalty programs. Also, the properties of these variables were analyzed, the properties of interdependencies, including the dependence on the identified identification variables. Copyright © 2018 International Business Information Management Association (IBIMA).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vision 2020: Sustainable Economic Development and Application of Innovation Management

  • ISBN

    9780999855119

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    8321-8328

  • Název nakladatele

    International Business Information Management Association, IBIMA

  • Místo vydání

    Norristown

  • Místo konání akce

    Seville

  • Datum konání akce

    15. 11. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000508553209033