Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

DESIGN STUDENTS' VIEW OF CREATION IN THE CONTEXT OF THE CONSUMER MARKET

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F19%3A00002771" target="_blank" >RIV/75081431:_____/19:00002771 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.researchgate.net/publication/332287544_DESIGN_STUDENTS'_VIEW_OF_CREATION_IN_THE_CONTEXT_OF_THE_CONSUMER_MARKET" target="_blank" >https://www.researchgate.net/publication/332287544_DESIGN_STUDENTS'_VIEW_OF_CREATION_IN_THE_CONTEXT_OF_THE_CONSUMER_MARKET</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    DESIGN STUDENTS' VIEW OF CREATION IN THE CONTEXT OF THE CONSUMER MARKET

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The market has its requirements for each product type. But consumers themselves create room for creativity in design. A frequent question from a marketing perspective is whether the design of a product is more important than its functionality in terms of meeting the customer's needs and desires. It is also possible that at present the market is overwhelmed by "similar products" and the differences are found by customers in design. Or, should the designer initially think about product functionality, the culture of people within the target market, or the viability of the product itself?

  • Název v anglickém jazyce

    DESIGN STUDENTS' VIEW OF CREATION IN THE CONTEXT OF THE CONSUMER MARKET

  • Popis výsledku anglicky

    The market has its requirements for each product type. But consumers themselves create room for creativity in design. A frequent question from a marketing perspective is whether the design of a product is more important than its functionality in terms of meeting the customer's needs and desires. It is also possible that at present the market is overwhelmed by "similar products" and the differences are found by customers in design. Or, should the designer initially think about product functionality, the culture of people within the target market, or the viability of the product itself?

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50703 - Transport planning and social aspects of transport (transport engineering to be 2.1)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Strategic Innovative Marketing and Tourism

  • ISBN

    9783030124526

  • ISSN

    2198-7246

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    7261-7265

  • Název nakladatele

    Springer Science and Business Media B.V.

  • Místo vydání

    Cham

  • Místo konání akce

    Athenian Riviera

  • Datum konání akce

    1. 1. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000541042202053