The Influence of Non-Product-Related Attributes on Media Brands’ Consumption
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F22%3A00002422" target="_blank" >RIV/75081431:_____/22:00002422 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.mdpi.com/2199-8531/8/3/105/htm" target="_blank" >https://www.mdpi.com/2199-8531/8/3/105/htm</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Influence of Non-Product-Related Attributes on Media Brands’ Consumption
Popis výsledku v původním jazyce
The authors analyse media consumption trends in Latvia and determine how media brands increase their equity and the consumption of media regarding younger audiences. This research was designed to understand media consumption trends via secondary information analyses and employs a quantitative survey to identify non-product-related brand attitudes. The research question of this paper is concerned with defining how media brand associations affect content consumption and engagement.
Název v anglickém jazyce
The Influence of Non-Product-Related Attributes on Media Brands’ Consumption
Popis výsledku anglicky
The authors analyse media consumption trends in Latvia and determine how media brands increase their equity and the consumption of media regarding younger audiences. This research was designed to understand media consumption trends via secondary information analyses and employs a quantitative survey to identify non-product-related brand attitudes. The research question of this paper is concerned with defining how media brand associations affect content consumption and engagement.
Klasifikace
Druh
J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity
ISSN
2199-8531
e-ISSN
—
Svazek periodika
8/2022
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CH - Švýcarská konfederace
Počet stran výsledku
27
Strana od-do
1-26
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85133167856