Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analysis of E-Consumer Behavior During the COVID-19 Pandemic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F22%3A00002437" target="_blank" >RIV/75081431:_____/22:00002437 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://link.springer.com/book/10.1007/978-3-030-78303-7" target="_blank" >https://link.springer.com/book/10.1007/978-3-030-78303-7</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Analysis of E-Consumer Behavior During the COVID-19 Pandemic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of the study is to examine specific changes in B2C interactions of Czech and Slovak consumers during the first lockdown in 2020. The starting point for changing consumer preferences was the fact that the dominant part of consumer interactions shifted from brick-and-mortar to virtual environment, where e-commerce was a safe alternative to traditional forms of trading. The results suggest that both the supply and demand sides of the market were able to adapt to the non-standard situation in a relatively short time.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of E-Consumer Behavior During the COVID-19 Pandemic

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the study is to examine specific changes in B2C interactions of Czech and Slovak consumers during the first lockdown in 2020. The starting point for changing consumer preferences was the fact that the dominant part of consumer interactions shifted from brick-and-mortar to virtual environment, where e-commerce was a safe alternative to traditional forms of trading. The results suggest that both the supply and demand sides of the market were able to adapt to the non-standard situation in a relatively short time.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Intelligent Processing Practices and Tools for E-Commerce Data, Information, and Knowledge

  • ISBN

    9783030783037

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

    95-114

  • Počet stran knihy

    118

  • Název nakladatele

    Springer Nature Switzerland AG

  • Místo vydání

    Cham, Switzerland

  • Kód UT WoS kapitoly