Changes in perception of coffee in eu: luxury good turned inferior
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F22%3A00002438" target="_blank" >RIV/75081431:_____/22:00002438 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.economics-sociology.eu/files/14I_1304_Vochozka%20et%20al.pdf" target="_blank" >https://www.economics-sociology.eu/files/14I_1304_Vochozka%20et%20al.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Changes in perception of coffee in eu: luxury good turned inferior
Popis výsledku v původním jazyce
The authors examine coffee consumption using price elasticities, income elasticities and a subsequent multiple regression where the coffee demand function is formulated on a sample of EU countries.
Název v anglickém jazyce
Changes in perception of coffee in eu: luxury good turned inferior
Popis výsledku anglicky
The authors examine coffee consumption using price elasticities, income elasticities and a subsequent multiple regression where the coffee demand function is formulated on a sample of EU countries.
Klasifikace
Druh
J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS
CEP obor
—
OECD FORD obor
50200 - Economics and Business
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Economics and Sociology
ISSN
2071-789X
e-ISSN
—
Svazek periodika
15
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
20
Strana od-do
248-267
Kód UT WoS článku
000868938900005
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85139419869