Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Modelování funkce podloží při návrhu tuhých vozovek

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75095360%3A_____%2F09%3A%230000074" target="_blank" >RIV/75095360:_____/09:#0000074 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/68407700:21110/09:00168017

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Modelování funkce podloží při návrhu tuhých vozovek

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Důležitou součásti návrhového procesu cementobetonových (CB) vozovek je návrh podkladních vrstev a případných úprav podloží. Kolové tlaky vozidel se přenášejí částečně přímo do podkladní soustavy a současně se podílejí na ohybu desek CB vozovky. Práce jevěnována analýze postupů určování parametrů ?ekvivalentního? homogenního podloží, které při určování napětí v deskách CB vozovky nahrazuje účinek skutečné vrstevnaté soustavy podkladních vrstev vozovky.

  • Název v anglickém jazyce

    On subgrade function modelling in concrete pavement design

  • Popis výsledku anglicky

    In the concrete pavement design, the properties of slab supporting layers as well as subgrade play an important role. In part, the wheel loads are transferred directly in the supporting structure and at the same time they are involved in bending of concrete slabs. In the paper, the problem is considered how to determine material parameters of the ?equivalent? homogeneous elastic subgrade in order to simulate mechanical behaviour of real layered supporting structure of pavement.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA103%2F09%2F1746" target="_blank" >GA103/09/1746: Optimalizace návrhu cementobetonových vozovek na základě počítačového a experimentálního modelování</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pozemní komunikace 2009. Moderní trendy v silničních technologiích a matriálech

  • ISBN

    978-80-01-04369-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    ČVUT v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku