Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
2E06035

Podpora rámcových vzdělávacích programů i celé vzdělávací politiky

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

  • Program

    Lidské zdroje

  • Veřejná soutěž

    Lidské zdroje 1 (SMSM2006002E1)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    15 809/06-31

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Supporting framework education programmes and education policy

  • Anotace anglicky

    The success of the curricular reform - development of new framework education programmes followed by school education programmes - depends on changes in other areas of education system. The new curriculum needs a different approach and new forms of evaluation, the role and style of work of teachers have to change as well as their pre-service and in-service training. A lot of international surveys and comparative studies (particularly the OECD survey PISA) have mapped the process and outcomes of the curricular reform and other necessary measures linked with it. This research project would link and analyse their outcomes in order to find how they respond one to another, what are the pre-requisites and consequences of the reform both in the Czech Republicand other developed countries, and how to achieve better performance across the board. The research findings will affect further course of the reform, as a sort of a feed-back for developing new framework programmes.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    NV - Neprůmyslový výzkum (aplikovaný výzkum s výjimkou průmyslového)

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

    AO - Sociologie, demografie

  • CEP - další vedlejší obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)<br>50401 - Sociology<br>50402 - Demography<br>50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)<br>50704 - Environmental sciences (social aspects)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Průběh řešení i výsledky projektu plně odpovídají navrhovanému zadání. Projekt přináší použitelná doporučení. Zjištěné výsledky lze využít pro další vědecká sledování dané školské a vzdělávací problematiky.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 7. 2006

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2008

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    15. 2. 2008

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP09-MSM-2E-U/01:1

  • Datum dodání záznamu

    25. 6. 2009

Finance

  • Celkové uznané náklady

    3 863 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    3 863 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč