Externality užívání moderních technických výukových prostředků a e-aplikací ve vzdělávání jako součásti pregraduální přípravy učitelů v České republice a Polsku ? jejich rozdíly, rizika, limity a hrozby
Veřejná podpora
Poskytovatel
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Program
Šestý rámcový program Evropského společenství pro výzkum, technický rozvoj a demonstrační činnosti
Veřejná soutěž
FP6-2006-Mobility-4
Hlavní účastníci
Univerzita Palackého v Olomouci / Pedagogická fakulta
Druh soutěže
RP - Spolufinancování programu EK
Číslo smlouvy
MSMT-10248/2014
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Externalities of use of modern technical teaching resources and applications in e-learning as an important part of the undergraduate training of teachers in the Czech Republic and Poland - their differences, risk limits and threats
Anotace anglicky
Carry out a comparative study of the level of integration of advanced technical training support to undergraduate teacher training in the Czech Republic and Poland. Determine the differences in approach in the use of modern technical teaching resources for beginning teachers with the Czech Republic and Poland. Identify, describe, create types of beginning teachers in relation to teaching modern technical means (techno-optimist-realist techno, techno-pessimist). Determine the set of cultural competencies(Piotr Sztompka) required for the use of modern technical teaching aids. Check personality traits (especially value orientations and attitudes) to use modern technical teaching resources for beginning teachers in the Czech Republic and Poland.
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AM - Pedagogika a školství
CEP - vedlejší obor
AN - Psychologie
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Projekt je realizován v rámci Aktivity MOBILITY, jejímž hlavním cílem je navázání a prohlubování kontaktů se zahraničními výzkumnými institucemi. Neprobíhá tedy kontrola dílčích výstupů projektu prostřednictvím hodnotící komise, avšak je kontrolována správnost čerpání přidělených financí a přiměřenost jejich využití.
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2014
Ukončení řešení
31. 12. 2015
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
19. 2. 2015
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP16-MSM-7A-U/02:1
Datum dodání záznamu
12. 10. 2017
Finance
Celkové uznané náklady
118 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
118 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč