Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Externality užívání moderních technických výukových prostředků a e-aplikací ve vzdělávání jako součásti pregraduální přípravy učitelů v České republice a Polsku ? jejich rozdíly, rizika, limity a hrozby

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

  • Program

    Šestý rámcový program Evropského společenství pro výzkum, technický rozvoj a demonstrační činnosti

  • Veřejná soutěž

    FP6-2006-Mobility-4

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Palackého v Olomouci / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    RP - Spolufinancování programu EK

  • Číslo smlouvy

    MSMT-10248/2014

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Externalities of use of modern technical teaching resources and applications in e-learning as an important part of the undergraduate training of teachers in the Czech Republic and Poland - their differences, risk limits and threats

  • Anotace anglicky

    Carry out a comparative study of the level of integration of advanced technical training support to undergraduate teacher training in the Czech Republic and Poland. Determine the differences in approach in the use of modern technical teaching resources for beginning teachers with the Czech Republic and Poland. Identify, describe, create types of beginning teachers in relation to teaching modern technical means (techno-optimist-realist techno, techno-pessimist). Determine the set of cultural competencies(Piotr Sztompka) required for the use of modern technical teaching aids. Check personality traits (especially value orientations and attitudes) to use modern technical teaching resources for beginning teachers in the Czech Republic and Poland.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

    AN - Psychologie

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt je realizován v rámci Aktivity MOBILITY, jejímž hlavním cílem je navázání a prohlubování kontaktů se zahraničními výzkumnými institucemi. Neprobíhá tedy kontrola dílčích výstupů projektu prostřednictvím hodnotící komise, avšak je kontrolována správnost čerpání přidělených financí a přiměřenost jejich využití.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2014

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2015

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    19. 2. 2015

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP16-MSM-7A-U/02:1

  • Datum dodání záznamu

    12. 10. 2017

Finance

  • Celkové uznané náklady

    118 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    118 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč