Analýza dynamických účinků od kolejové dopravy metodou kvadratických časově a frekvenčně invariantních transformací
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
Standardní projekty 10 (SGA02007GA-ST)
Hlavní účastníci
—
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
103/07/0183
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
The investigation of dynamic effects due to the rail transport by the method of quadratic time and frequency invariant transformations
Anotace anglicky
The fundamental of the project consists in the selection and optimization from time-frequency transforms from Cohen class for evaluation of measurement of research character on railway (tramline) structures. Designed methods and proceedings will be tested by analyses of dynamic consequences to selected structures of railway superstructure (from the point of view of safety of operation and spread of vibratos on critical parts - fastenings of rails, switches) in laboratory and in terrain. Very important task will be the selection, testing and eventually the proposal of pertinent core function for given analyses on railway structures. Core function herewith unambigitiously sets up properties of given transform and as well the suitability of useof given transform for factual application. It is therefore supposed, that selected core functions will be optimized for the use in given problematic. As far it will not be possible, to solution group will propose these functions newly with requested
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
JN - Stavebnictví
CEP - vedlejší obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
CEP - další vedlejší obor
JM - Inženýrské stavitelství
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
20101 - Civil engineering<br>20102 - Construction engineering, Municipal and structural engineering<br>20104 - Transport engineering
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Plánované cíle projektu byly splněny. Byly vytvořeny nové postupy pro dynamickou analýzu konstrukce železniční a tramvajové dopravní cesty. Hodnocení dynamických jevů je založeno na výběru a optimalizaci kvadratických časově a frekvenčně invariantních t?
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2007
Ukončení řešení
31. 12. 2009
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
22. 4. 2009
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP10-GA0-GA-U/02:2
Datum dodání záznamu
22. 1. 2015
Finance
Celkové uznané náklady
1 599 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
1 599 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč