Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza dynamických účinků od kolejové dopravy metodou kvadratických časově a frekvenčně invariantních transformací

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 10 (SGA02007GA-ST)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    103/07/0183

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    The investigation of dynamic effects due to the rail transport by the method of quadratic time and frequency invariant transformations

  • Anotace anglicky

    The fundamental of the project consists in the selection and optimization from time-frequency transforms from Cohen class for evaluation of measurement of research character on railway (tramline) structures. Designed methods and proceedings will be tested by analyses of dynamic consequences to selected structures of railway superstructure (from the point of view of safety of operation and spread of vibratos on critical parts - fastenings of rails, switches) in laboratory and in terrain. Very important task will be the selection, testing and eventually the proposal of pertinent core function for given analyses on railway structures. Core function herewith unambigitiously sets up properties of given transform and as well the suitability of useof given transform for factual application. It is therefore supposed, that selected core functions will be optimized for the use in given problematic. As far it will not be possible, to solution group will propose these functions newly with requested

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    JN - Stavebnictví

  • CEP - vedlejší obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • CEP - další vedlejší obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    20101 - Civil engineering<br>20102 - Construction engineering, Municipal and structural engineering<br>20104 - Transport engineering

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Plánované cíle projektu byly splněny. Byly vytvořeny nové postupy pro dynamickou analýzu konstrukce železniční a tramvajové dopravní cesty. Hodnocení dynamických jevů je založeno na výběru a optimalizaci kvadratických časově a frekvenčně invariantních t?

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2007

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2009

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    22. 4. 2009

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP10-GA0-GA-U/02:2

  • Datum dodání záznamu

    22. 1. 2015

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 599 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 599 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč