Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Interakce ve frontální výuce a skupinové práci v hodinách angličtiny na střední škole

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 22 (SGA0201800001)

  • Hlavní účastníci

    Masarykova univerzita / Filozofická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    18-02363S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Classroom interaction in frontal teaching and groupwork in EFL classes in upper-secondary schools

  • Anotace anglicky

    The object of this research project is classroom interaction in frontal teaching and groupwork in lessons of English as a foreign language in Czech upper-secondary schools. Conversation analysis will be used to describe how the participants (i.e. teachers and students) interact. The analyses will be based on recordings capturing interaction in frontal teaching (at least 15 classroom hours, i.e. 675 mins of video-recording) and in pairwork and groupwork (approx. 2,700 mins of audio- or video-recording), and also on ethnographic data (e.g. teaching materials). The outcomes, i.e. analyses of how participants interact, with an emphasis on the organization of repair, sequence and turn-taking, will contribute to the theoretical grasp of classroom interaction in English language teaching. Conversation analysis has not yet been used in Czech educational research and the teaching in upper-secondary schools is addressed rather marginally. In addition, Czech educational research tends to focus on frontal teaching, while not addressing pairwork or groupwork. The project aims to fill these gaps.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

  • OECD FORD - další vedlejší obor

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AM - Pedagogika a školství

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2018

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2022

  • Poslední stav řešení

  • Poslední uvolnění podpory

    12. 5. 2020

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP22-GA0-GA-R

  • Datum dodání záznamu

    22. 2. 2022

Finance

  • Celkové uznané náklady

    2 525 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    2 385 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    140 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč