Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Netradiční studenti studující pedagogické obory v terciárním vzdělávání v ČR

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 22 (SGA0201800001)

  • Hlavní účastníci

    Masarykova univerzita / Filozofická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    18-15451S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Non-traditional students studying for education degrees in tertiary education within the Czech Republic

  • Anotace anglicky

    The proposed project is focused on non-traditional students (students with not-traditional educational trajectory) studying for education degrees in tertiary education. We selected non-traditional students who have undertaken higher education in programmes which qualify them for work within education (e.g. teachers, advisors, youth workers, teaching assistants, etc.). The project applies mixed design research combining quantitative and qualitative methodologies. Three research phases and a subsequent summary phase represent a logical sequence of steps within an integral whole. The research begins with the (first) quantitative phase whose objective is a detailed quantitative description of the study population. The second phase will involve a set of biographical interviews. Data will be collected in the third phase with the use of focus groups methodology on the participants’ perception of the course of study. As a part of the final phase options to support non-traditional students on the basis of their needs will be defined. Main outputs: 6 journal articles and a monograph.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

  • OECD FORD - další vedlejší obor

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AM - Pedagogika a školství

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2018

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2023

  • Poslední stav řešení

  • Poslední uvolnění podpory

    25. 3. 2020

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP22-GA0-GA-R

  • Datum dodání záznamu

    22. 2. 2022

Finance

  • Celkové uznané náklady

    3 541 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    3 077 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    464 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč