Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pojetí výuky geografie: ověřování ekologické validity výzkumného nástroje

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    SGA0202300001

  • Hlavní účastníci

    Masarykova univerzita / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    23-05617S

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Conceptions of geography teaching: Exploring the ecological validity of an assessment tool

  • Anotace anglicky

    The aim of the project is to verify the ecological validity of a self-report questionnaire that allows identifying conceptions of geography teaching (CGT) by pre-service and in-service geography teachers. The self-constructed assessment tool CGT ECOVAL for determining the ecological validity uses a typology of conceptions of geography teaching validated on a representative sample of Czech teachers. The main research aim is to explore whether the dominant conceptions of geography teaching among pre-service and in-service teachers indicated by the assessment tool are following the conceptions that are observed in their teaching practice. The outputs of the project will be two articles (Jimp) focused on examining ecological validity (a) in a cohort of in-service teachers; (b) in a cohort of pre-service teachers and one article (Jsc) aimed at exploring the possibilities of using the assessment tool for improving the geography teaching in lower secondary schools.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

  • OECD FORD - další vedlejší obor

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AM - Pedagogika a školství

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2023

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2025

  • Poslední stav řešení

    B - Běžící víceletý projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    4. 5. 2023

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP24-GA0-GA-R

  • Datum dodání záznamu

    19. 2. 2024

Finance

  • Celkové uznané náklady

    3 950 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    3 950 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč