Referenční skupiny v mediální marketingové komunikaci
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
Standardní projekty 1 (SGA02002GA-ST)
Hlavní účastníci
Vysoká škola ekonomická v Praze / Fakulta podnikohospodářská
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
—
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Reference Groups in Medial Marketing Communication
Anotace anglicky
Reference groups have a noticeable impact on consumer behaviour and this influence occurs with various intensity at various levels and in various forms. That is why they are so important in consumer marketing. The essence of the project is the concentrated research view on the area of reference groups' influence which is set via non personal contact between consumer and the reference group, intermediated by media. Attention will be targeted to three main forms: celebrity endorsement, expert endorsementand slice-of-life endorsement. Also other forms (executives, character licences and personality characters) will be included when it appears useful. The project objectives are: a) to map the rate of occurrence of medial reference groups in marketing communication approaches in the Czech republic and its comparison with situation abroad, b) to verify the overall attitudes to those forms among Czech consumers, c) to find out the basic factors by which this perception is undermined, d) to
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AH - Ekonomie
CEP - vedlejší obor
AO - Sociologie, demografie
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance<br>50401 - Sociology<br>50402 - Demography<br>50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)<br>50704 - Environmental sciences (social aspects)
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Plnění záměru a cílů grantového projektu přineslo následující výsledky: 1. Byla zpracována systematická kategorizace zapojení referenčních skupin do mediální marketingové komunikace. Tato kategorizace byla přenesena do metodického postupu modifikované
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2002
Ukončení řešení
1. 1. 2004
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
—
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP/2005/GA0/GA05GA/U/N/B:7
Datum dodání záznamu
2. 6. 2008
Finance
Celkové uznané náklady
336 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
336 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč