Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Referenční skupiny v mediální marketingové komunikaci

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 1 (SGA02002GA-ST)

  • Hlavní účastníci

    Vysoká škola ekonomická v Praze / Fakulta podnikohospodářská

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Reference Groups in Medial Marketing Communication

  • Anotace anglicky

    Reference groups have a noticeable impact on consumer behaviour and this influence occurs with various intensity at various levels and in various forms. That is why they are so important in consumer marketing. The essence of the project is the concentrated research view on the area of reference groups' influence which is set via non personal contact between consumer and the reference group, intermediated by media. Attention will be targeted to three main forms: celebrity endorsement, expert endorsementand slice-of-life endorsement. Also other forms (executives, character licences and personality characters) will be included when it appears useful. The project objectives are: a) to map the rate of occurrence of medial reference groups in marketing communication approaches in the Czech republic and its comparison with situation abroad, b) to verify the overall attitudes to those forms among Czech consumers, c) to find out the basic factors by which this perception is undermined, d) to

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AH - Ekonomie

  • CEP - vedlejší obor

    AO - Sociologie, demografie

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance<br>50401 - Sociology<br>50402 - Demography<br>50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)<br>50704 - Environmental sciences (social aspects)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

     Plnění záměru a cílů grantového projektu přineslo následující výsledky:  1. Byla zpracována systematická kategorizace zapojení referenčních skupin do mediální marketingové komunikace. Tato kategorizace byla přenesena do metodického postupu modifikované

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2002

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2004

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP/2005/GA0/GA05GA/U/N/B:7

  • Datum dodání záznamu

    2. 6. 2008

Finance

  • Celkové uznané náklady

    336 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    336 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč