Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Symbolika spotřebního chování v marketingu

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

  • Hlavní účastníci

    Vysoká škola ekonomická v Praze / Fakulta podnikohospodářská

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Symbolism of consumer behavior in marketing

  • Anotace anglicky

    The importance of symbolism in consumer behavior is generally accepted and it is based on the principle of cultural conditioning of marketing concept. Nevertheless due to the current diffusion in some implicit form in marketing publications and studies adeeper concentrated view on the involvement of symbolism in marketing is missing. The practical impact of the absence of this deeper view is proven by many failures of marketing symbolic activities in the consumer goods markets. The overall objective ofthis project is to provide a focused comprehensive and deeper insight into the importance of symbols and symbolic expressions in the marketing approach to consumers. The elaboration of this project should a) provide a typology of symbolic levels involvedin marketing concepts with regard to the structure and the possibilities of marketing mix, b) give an analysis of the success of specific types of symbolic approaches with regard to the specific context and specific market segments, c) develop methods fo

Vědní obory

  • Kategorie VaV

  • CEP - hlavní obor

    AH - Ekonomie

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    V rámci řešení projektu byly dosaženy následující výsledky: 1. Zpracování klasifikace a typologie zapojení symbolů do marketingové komunikace a klasifikace využití přisuzovaných významů. 2. Zmapování a sémiotická analýza výskytu symbolů v reklamních sděl

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 1999

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2001

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP/2002/GA0/GA02GA/U/N/7:3

  • Datum dodání záznamu

    1. 4. 2003

Finance

  • Celkové uznané náklady

    373 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    373 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč