Symbolika spotřebního chování v marketingu
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
—
Hlavní účastníci
Vysoká škola ekonomická v Praze / Fakulta podnikohospodářská
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
—
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Symbolism of consumer behavior in marketing
Anotace anglicky
The importance of symbolism in consumer behavior is generally accepted and it is based on the principle of cultural conditioning of marketing concept. Nevertheless due to the current diffusion in some implicit form in marketing publications and studies adeeper concentrated view on the involvement of symbolism in marketing is missing. The practical impact of the absence of this deeper view is proven by many failures of marketing symbolic activities in the consumer goods markets. The overall objective ofthis project is to provide a focused comprehensive and deeper insight into the importance of symbols and symbolic expressions in the marketing approach to consumers. The elaboration of this project should a) provide a typology of symbolic levels involvedin marketing concepts with regard to the structure and the possibilities of marketing mix, b) give an analysis of the success of specific types of symbolic approaches with regard to the specific context and specific market segments, c) develop methods fo
Vědní obory
Kategorie VaV
—
CEP - hlavní obor
AH - Ekonomie
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
V rámci řešení projektu byly dosaženy následující výsledky: 1. Zpracování klasifikace a typologie zapojení symbolů do marketingové komunikace a klasifikace využití přisuzovaných významů. 2. Zmapování a sémiotická analýza výskytu symbolů v reklamních sděl
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 1999
Ukončení řešení
1. 1. 2001
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
—
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP/2002/GA0/GA02GA/U/N/7:3
Datum dodání záznamu
1. 4. 2003
Finance
Celkové uznané náklady
373 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
373 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč