Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učitelé v pozdní fázi kariéry

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 11 (SGA02008GA-ST)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    406/08/0176

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Teachers in the late phase of their career

  • Anotace anglicky

    The project is focused on the issues concerning the professional activity of the teachers in the late phase of their career. The age structure of teachers in all economically advanced countries (incl. CR) is changing and the proportion of teachers of higher age groups is growing. The presumption is that a teacher in the late phase of his/her career is the most experienced one, but the natural changes in psyche due to one's growing older, changes in interpersonal relations and in the social status andsocial role are reflected in the manner of the pursuit of the profession. The aim of the project is to identify the main circumstances of the professional activity of man/woman teachers at basic schools in the late phase of their career (teachers with morethan 20 years of practical experience). The goal of the research project will be to describe the psychological, educational and social aspects of the professional life of teachers in the late phase of their career and to indicate the circumstances

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

    AN - Psychologie

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt v&nbsp;souladu se svými cíli přispěl k&nbsp;teoretickému a empirickému poznání práce učitelů ve věku nad 50 let v základních školách. K&nbsp;naplnění cílů byly využity kvantitativní i kvalitativní výzkumné metody. Řešitelský tým v&nbsp;1. fázi š?

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2008

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2010

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    16. 4. 2010

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP11-GA0-GA-U/03:3

  • Datum dodání záznamu

    9. 2. 2015

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 512 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 512 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč