Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Struktura vývojové poruchy koordinace u dětí mladšího školního věku a její diagnostika

Cíle projektu

Prověřit oblasti dětské motoriky, které jsou těsně spjaty s poruchami motorické koordinace a rozpoznat tak problémové oblasti. Popsat faktorovou strukturu vývojové poruchy koordinace. Navrhnout úpravu Testu vývoje hrubé motoriky tak, aby byla zvýšena jeho validita.

Klíčová slova

vývojová porucha koordinacemladší školní věkdiagnostikaevokované potenciály

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 12 (SGA02009GA-ST)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    406/09/0150

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    The Structure and Diagnostics of Developmental Coordination Disorder in Children at School Age

  • Anotace anglicky

    Developmental delay or disorders in the coordination can be called a syndrome of clumsy child. The term Developmental Coordination Disorder (DCD) would be used to identify children with this syndrome. The purpose of project is to examine domains of children motorics which are associated with the motor coordination disorders, to describe factor structure of DCD and to propose modification of the Test of Gross Motor Development - 2 (TGMD - 2). The project will be solved in cooperation of Department of Physical Education, team of neuroinformatic scientists from Department of Computer Science and Engeneering and electrophysiological laboratory of University Hospital in Pilsen. The TGMD - 2, analysis of evoked potential, and confirmatory factor analysis will be used. About one hundred children will participate. The results of project: The estimated factor structure of DCD and proposal of modification of TGMD - 2. Outputs of project: The presentations on international congresses and papers in journals withimpact factors.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

    FH - Neurologie, neurochirurgie, neurovědy

  • CEP - další vedlejší obor

    FG - Pediatrie

  • OECD FORD - odpovídající obory
    (dle převodníku)

    30103 - Neurosciences (including psychophysiology)
    30209 - Paediatrics
    30210 - Clinical neurology
    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Řešení projektu proběhlo podle plánu jak z hlediska odborného tak i z hlediska čerpání finančních prostředků.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2009

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2011

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    16. 4. 2011

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP12-GA0-GA-U/02:2

  • Datum dodání záznamu

    2. 5. 2016

Finance

  • Celkové uznané náklady

    955 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    955 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč

Základní informace

Uznané náklady

955 tis. Kč

Statní podpora

955 tis. Kč

100%


Poskytovatel

Grantová agentura České republiky

CEP

AM - Pedagogika a školství

Doba řešení

01. 01. 2009 - 31. 12. 2011