Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Matematické vzdělávání 5-15letých žáků

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Karlova / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Mathematical education of pupils from 5 to 15

  • Anotace anglicky

    Results of previous research ( in equations, fractions, visualization, teaching units, constructive and instructive attitudes and modelling the cognitive net ) open new areas of interesting and promising problems. First and foremost, we would like to getdeeper knowledge of these areas in long - term development of all the five elements of the cognitive net. Therefore the age group of pupils will be extended from 5 to 15. We will try to generalize particular pieces of knowledge in a cognitive teacher - pupil interaction, with the emphasis on the training of future elementary teachers. This includes mainly the question of cognitive empathy via pedagogical simulation. Lastly, we will go on with elaborating methods in didactic of mathematics, mainly atomicanalysis, longitudinal observation and pedagogical simulation.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

    AN - Psychologie

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    V - Vynikající výsledky projektu (s mezinárodním významem atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    1. Originální, mezinárodně uznávaný, teoretický i praktický přínos k současným aktuálním problémům didaktiky matematiky jako jsou myšlení učitelů, styly učení žáků, metodologie pedagogického výzkumu a další. 2. Výsledky adekvátně vystihuje závěrečná kar

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 1996

  • Ukončení řešení

    1. 1. 1998

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP/1999/GA0/GA09GA/V/6:6

  • Datum dodání záznamu

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 594 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 194 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč