Formování flexibilního modelu vzdělávacího procesu realizovaného s podporou ICT na základě detekovaného individuálního stylu učení
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Standardní projekty
Veřejná soutěž
Standardní projekty 13 (SGA02010GA-ST)
Hlavní účastníci
—
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
P407-10-0632
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
A flexible model of the ICT supported educational process reflecting individual learning styles
Anotace anglicky
The proposed project aims at working up the theory of educational science on university level in the field of electronic education (e-learning) run according to students´ individual learning styles. The expected project period is three years. The projectprocedure will cover the bibliography and concept preparation and the results will be published in a monograph. Then the process of determining students´learning styles by an adapted inventory will run, followed by an experiment comparing study resultsin the process of instruction reflecting learning styles and without the style reflection. According to the results a flexible model of the instructional process supported by ICT and based on individual learning styles will be designed. Final results will be presented in another monograph. The process of instruction supported by ICT, which offers flexibility of time, place and individual pace depending on the preferred learning style, has become a key characteristics, as the necessity of education and demand for new knowledge and skills is and will be growing.
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AM - Pedagogika a školství
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Projekt je přínosem ; určitě může najít uplatnění v psychologii, pedagogice a didaktikách - a v samotné VŠ pedagogice. Výsledky projektu jsou zcela v souladu s plánem. Jediným otazníkem je, že byly vydány v regionálním vydavatelství a členkou redakční r?
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2010
Ukončení řešení
31. 12. 2012
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
1. 4. 2012
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP13-GA0-GA-U/02:3
Datum dodání záznamu
17. 5. 2016
Finance
Celkové uznané náklady
1 694 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
1 694 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč