Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Formování flexibilního modelu vzdělávacího procesu realizovaného s podporou ICT na základě detekovaného individuálního stylu učení

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 13 (SGA02010GA-ST)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    P407-10-0632

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    A flexible model of the ICT supported educational process reflecting individual learning styles

  • Anotace anglicky

    The proposed project aims at working up the theory of educational science on university level in the field of electronic education (e-learning) run according to students´ individual learning styles. The expected project period is three years. The projectprocedure will cover the bibliography and concept preparation and the results will be published in a monograph. Then the process of determining students´learning styles by an adapted inventory will run, followed by an experiment comparing study resultsin the process of instruction reflecting learning styles and without the style reflection. According to the results a flexible model of the instructional process supported by ICT and based on individual learning styles will be designed. Final results will be presented in  another  monograph. The process of instruction supported by ICT, which offers flexibility of time, place and  individual pace depending on the preferred learning style, has become a key characteristics, as the necessity of education and demand for new knowledge and skills is and will be growing.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt je přínosem ; určitě může najít uplatnění v psychologii, pedagogice a didaktikách - a v samotné VŠ pedagogice. Výsledky projektu jsou zcela v souladu s plánem. Jediným otazníkem je, že byly vydány v regionálním vydavatelství a členkou redakční r?

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2010

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2012

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    1. 4. 2012

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP13-GA0-GA-U/02:3

  • Datum dodání záznamu

    17. 5. 2016

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 694 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 694 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč