Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Proměny české školy: longitudinální studie změny instituce v podmínkách vzdělávací reformy

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 15 (SGA02012GA-ST)

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Karlova / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    P407-12-2262

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Czech schools revisited: longitudinal study of the institutional change and educational reform

  • Anotace anglicky

    A major educational reform entered the Czech schools in 2007. In the years 2007 and 2008, we studied the processes of the teaching, learning and instructional leadership in five Czech basic schools using the research design of qualitative multiple case study. The proposed study re-visit these schools and add longitudinal dimension to our data using them as a baseline to describe the long-term effects of the reform that can be observed five years after the original research. The research tools used in the previous study will be enriched by more rigorous techniques for curriculum analysis and method of triad interview with younger children. The main data gathering will be conducted in the first two years of the project using observation of classrooms activities, semi-structured interviews with pupils and teachers, and documentary analysis. Standard qualitative methods will be used for data analysis. The results of data analysis will enable to futher develop the theory of school change and post-socialist transformation within the framework of new institutionalism.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Přínos projektu pro rozvoj pedagogických věd je významný, což dokládají mimo jiné i citační ohlasy na publikační výstupy tohoto projektu. Tato odložená závěrečná zpráva dokládá vznik celkově jedné monografie a 6 časopiseckých statí rozložených poněkud v jiné struktuře než bylo původně avizováno (nevznikl výstup typu J imp). Projekt lze ale hodnotit jako splněný.

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2012

  • Ukončení řešení

    7. 4. 2016

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    1. 4. 2016

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP17-GA0-GA-U/03:1

  • Datum dodání záznamu

    28. 6. 2017

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 772 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 772 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč