Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rodiče žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v roli výchovných a sociálních partnerů školy

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Postdoktorandské granty

  • Veřejná soutěž

    Postdoktorandské granty 2 (SGA02002GA-PD)

  • Hlavní účastníci

    Masarykova univerzita / Filozofická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Parents of pupils with learning disabilities in the role of educational and social partners of school

  • Anotace anglicky

    The project is drawn on the finding that the role of parents in education has not so far been comprehensively explored in the Czech Republic even though, since the 1980s, it has been a hot topic in other countries. We focus on the rapidly developingfieldof special education. Czech special education facilities have achieved different results in searching for the new way of developing the relationship with parents. We will try to identify them in our project. Thanks to the connection with thesupporting project, the differences and similarities in the status of parents in primary and special schools (schools providing special education) will be identified. We will try to present models motivating the teachers of primary schools, whose work isto a growingextent influenced by extending the main educational stream even on the handicapped students. We will answer the fundamental questions after assembling the existing theoretical data on the particularities of the role of parents of children

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Cílem výzkumného projektu bylo zkoumání role rodičů žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve vztahu ke škole soustředěné na jejich partnerství. Vzhledem k tomu, že se dlouhou dobu odehrávalo vzdělávání žáků se speciálními potřebami v systém segregov

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2002

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2004

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP/2005/GA0/GA05GP/U/N/A:8

  • Datum dodání záznamu

    23. 7. 2008

Finance

  • Celkové uznané náklady

    454 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    454 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč