Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Role sémiotických reprezentací v matematickém vzdělávání

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Postdoktorandské granty

  • Veřejná soutěž

    Postdoktorandské granty 4 (SGA02003GA2PD)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Role of Semiotic Representations in Mathematics Education

  • Anotace anglicky

    The proposed research will be focused on the questions of understanding and on the investigation of the role of semiotic representations in the mathematics education. The ability to interpret and transform different systems of representation as well as ability to distinguish object and its representation are important assumptions for understanding in mathematics. According to the results of current research is the semiotic presented as (a) the optimal theoretical background for investigation of these aspects and (b) a possible starting point for clarification of various conceptions of representations and their mutual relations. For this reason the proposed project is aimed at investigation of problems of representations of mathematical objects from thepoint of view of semiotics. In the theoretical area its goal is to contribute to formulation of starting points of semiotic approaches in the didactics of mathematics and to perform their comparison. The result of experimental work on the project

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Hlavním cílem projektu bylo hledat cesty, jak diagnostikovat úroveň porozumění matematickým pojmům, a zkoumat role sémiotických reprezentací v matematickém vzdělávání. Významné výsledky v tomto ohledu byly získány na základě srovnání různých sémiotických

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2003

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2006

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP07-GA0-GP-U/03:2

  • Datum dodání záznamu

    16. 10. 2007

Finance

  • Celkové uznané náklady

    568 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    568 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč