Typologie učitelů tělesné výchovy z hlediska jejich interakčních vzorců
Veřejná podpora
Poskytovatel
Grantová agentura České republiky
Program
Postdoktorandské granty
Veřejná soutěž
Postdoktorandské granty 8 (SGA02008GA1PD)
Hlavní účastníci
—
Druh soutěže
VS - Veřejná soutěž
Číslo smlouvy
406/08/P252
Alternativní jazyk
Název projektu anglicky
Typology of Physical Education Teachers depending on their patterns of interaction
Anotace anglicky
The proposed project can be classified into the category of pedagogical interaction, which aims to clarify the processes of mutual information exchange among participants of the educational process. Following the dissertation of the proposer the projectis based on Leary´s theory of interpersonal behaviour, which has been adapted for educational purposes not only abroad, but also in the Czech Republic.The essence of the project is to diagnose interaction patterns of physical education teachers at lowersecondary schools and subsequently propose their typology. In this process a complex research strategy will be applied including quantitative and qualitative methods and techniques of data gathering and analysis. It concerns mainly videoanalysis of pedagogical interaction, the questionnaire on teacher interaction (QTI), interviews based on stimulated recall.The expected output of the project is considered to be the analysis of interaction patterns of teachers and the proposal of teachers´ typology
Vědní obory
Kategorie VaV
ZV - Základní výzkum
CEP - hlavní obor
AM - Pedagogika a školství
CEP - vedlejší obor
—
CEP - další vedlejší obor
—
OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Hodnocení dokončeného projektu
Hodnocení poskytovatelem
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Zhodnocení výsledků projektu
Grantový projekt se zabýval řešením typologie učitelů tělesné výchovy z hlediska jejich interakčních vzorců. V rámci jeho řešení byly stanoveny následující cíle: a) diagnostikovat interakční vzorce učitelů tělesné výchovy na 2. stupni ZŠ pomocí dot?
Termíny řešení
Zahájení řešení
1. 1. 2008
Ukončení řešení
31. 12. 2010
Poslední stav řešení
U - Ukončený projekt
Poslední uvolnění podpory
16. 4. 2010
Dodání dat do CEP
Důvěrnost údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Systémové označení dodávky dat
CEP11-GA0-GP-U/04:3
Datum dodání záznamu
20. 3. 2015
Finance
Celkové uznané náklady
846 tis. Kč
Výše podpory ze státního rozpočtu
846 tis. Kč
Ostatní veřejné zdroje financování
0 tis. Kč
Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.
0 tis. Kč