Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Šikana a mobbing v terciárním vzdělávání: Možnosti kvalitativní metodologie jako výzkumného a intervenčního nástroje

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Postdoktorandské granty

  • Veřejná soutěž

    Postdoktorandské granty 10 (SGA02010GA1PD)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    P407-10-P146

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Bullying and Mobbing in Tertiary Education: Qualitative Methodology as a Research and Intervention Tool

  • Anotace anglicky

    The project will examine uses of qualitative methodology (discourse analysis and collective biography) in research and intervention into bullying and mobbing in tertiary education. The project is conceptually embedded in critical discursive psychology, which assumes interdependence between violence and normative discourses and practices. The project will primarily employ qualitative methodology. To investigate the occurrence and types of bullying and mobbing, it will employ quantitative methodology. Theproject's principal objective is to extend current knowledge of bullying and mobbing by employing innovative theoretical and methodological approaches. The project will design techniques of uses of qualitative methodology in research and intervention into bullying and mobbing applicable to a variety of social contexts. The main outcomes of the project will consist of articles published in Czech/international journals with IF, Czech/international conference presentations and public lectures.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AN - Psychologie

  • CEP - vedlejší obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - další vedlejší obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)<br>50401 - Sociology<br>50402 - Demography<br>50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)<br>50704 - Environmental sciences (social aspects)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Projekt splnil odborné cíle ? rozšířit poznatky o mobbingu v akademickém prostředí, aplikovat nové sociální teorie na problematiku šikany, a současně prozkoumat z metodologického hlediska různé přístupy kvalitativní analýzy dat. Údaje v závěrečné kartě ?

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2010

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2012

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    1. 4. 2012

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP13-GA0-GP-U/03:3

  • Datum dodání záznamu

    2. 5. 2016

Finance

  • Celkové uznané náklady

    1 003 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    1 003 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč