Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
LS010812

Specifika identifikace a edukačního procesu nadaných žáků v základní škole

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

  • Program

    Projekty pro státní správu

  • Veřejná soutěž

    Projekty pro státní správu (SMSM200131003)

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    The determination of the children with high ability at the school and their education

  • Anotace anglicky

    Contemporary situation of the education of the children with high ability at primary school in Czech Republic Identification of the children with high ability at primary school in Czech Republic Analysis of the problems of the education of the children with high ability at primary school in Czech Republic Perspectives of the education of the children with high ability at primary school in Czech Republic

Vědní obory

  • Kategorie VaV

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Na základě dvouleté elaborace projektu je třeba konstatovat, že v současnosti je z objektivního náhledu nereálné stanovovat unifikovaný model školského systému výchovy a vzdělávání nadaných dětí. Překážkou se jeví kumulace faktoru-viz. zápis z oponentury

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2001

  • Ukončení řešení

    1. 1. 2002

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP/2003/MSM/MSM3LS/U/N/2:1

  • Datum dodání záznamu

    18. 2. 2003

Finance

  • Celkové uznané náklady

    80 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    80 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč