Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”
TQ01000151

Digitální vzdělávací prostředky pro rozvoj environmentálních kompetencí spotřebitele

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Technologická agentura ČR

  • Program

    Program na podporu aplikovaného výzkumu a inovací SIGMA

  • Veřejná soutěž

    STA02023TQ010

  • Hlavní účastníci

    Univerzita Karlova / Pedagogická fakulta

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    TQ01000151 - Smlouva o poskytnutí podpory

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Digital educational tools for the development of the consumer’s environmental competences

  • Anotace anglicky

    The aim of the project is to develop an edu. methodology leading to desirable behav. patterns in line with circular eco. using digital interactive learning media and didactics. The media will playfully and motivationally educate pupils in the field of sustainable behavior (re-use, upcycling, slow fashion). Consumers need to be taught to think rationally about what they really need (especially in times of great societal challenges). A targeted and measurable intervention reflecting the spec. of the Czech consumer leads to a long-term lifestyle change. The form of outcomes will create an equity and quality education for pupils regardless of possible limiting factors (internet, type of HW and SW).

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    AP - Aplikovaný výzkum

  • OECD FORD - hlavní obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

  • OECD FORD - vedlejší obor

    50704 - Environmental sciences (social aspects)

  • OECD FORD - další vedlejší obor

    50803 - Information science (social aspects)

  • CEP - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    AF - Dokumentace, knihovnictví, práce s informacemi<br>AM - Pedagogika a školství<br>AO - Sociologie, demografie

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 9. 2023

  • Ukončení řešení

    28. 2. 2026

  • Poslední stav řešení

    B - Běžící víceletý projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    28. 2. 2024

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP25-TA0-TQ-R

  • Datum dodání záznamu

    20. 2. 2025

Finance

  • Celkové uznané náklady

    8 729 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    6 891 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    1 826 tis. Kč