Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Assessment of Aileron Tab Installation Influence to Aircraft Flutter Characteristics

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00010669%3A_____%2F14%3A%230001690" target="_blank" >RIV/00010669:_____/14:#0001690 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://arc.aiaa.org/doi/abs/10.2514/6.2011-1849" target="_blank" >http://arc.aiaa.org/doi/abs/10.2514/6.2011-1849</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.2514/6.2011-1849" target="_blank" >10.2514/6.2011-1849</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Assessment of Aileron Tab Installation Influence to Aircraft Flutter Characteristics

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with the aileron flutter of the ultra-light aircraft. It gives an assessment of influence of the retrofitting of the tab regarding the aircraft aileron flutter characteristics. The necessary actuation system stiffness and the aileron flapping frequency to ensure the stability at the aircraft maximal speed are evaluated. The work was motivated by the M-7 ultra light aircraft accident in the western Bohemia in 2006. The FE model was prepared by the optimization approach. The design variables were mass and stiffness characteristics, design responses (constrains and objective functions) were given from the ground vibration tests data.

  • Název v anglickém jazyce

    Assessment of Aileron Tab Installation Influence to Aircraft Flutter Characteristics

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the aileron flutter of the ultra-light aircraft. It gives an assessment of influence of the retrofitting of the tab regarding the aircraft aileron flutter characteristics. The necessary actuation system stiffness and the aileron flapping frequency to ensure the stability at the aircraft maximal speed are evaluated. The work was motivated by the M-7 ultra light aircraft accident in the western Bohemia in 2006. The FE model was prepared by the optimization approach. The design variables were mass and stiffness characteristics, design responses (constrains and objective functions) were given from the ground vibration tests data.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    52nd AIAA/ASME/ASCE/AHS/ASC Structures, Structural Dynamics, and Materials Conference Proceedings

  • ISBN

    978-1-60086-951-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    American Institute of Aeronautics and Astronautics (AIAA)

  • Místo vydání

    USA

  • Místo konání akce

    Denver, CO, USA

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku