Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mathematical model of hydromechanical part of FADEC for turboshaft aircraft engine

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00010669%3A_____%2F15%3A%230001931" target="_blank" >RIV/00010669:_____/15:#0001931 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.mosatt.org" target="_blank" >http://www.mosatt.org</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Mathematical model of hydromechanical part of FADEC for turboshaft aircraft engine

  • Popis výsledku v původním jazyce

    It is presented a process of a mathematical model derivation of a hydromechanical control system of the fuel flow which constitutes a part of the turboshaft engine FADEC. The full functional model of the Control System represents a complex nonlinear dynamical system consisting of other dynamic and static subsystems. The aim of such modelling and simulations is to verify the correct performance of the proposed design of the engine. Modeling and simulations of the Control System were realized in Matlab/Simulink platform.

  • Název v anglickém jazyce

    Mathematical model of hydromechanical part of FADEC for turboshaft aircraft engine

  • Popis výsledku anglicky

    It is presented a process of a mathematical model derivation of a hydromechanical control system of the fuel flow which constitutes a part of the turboshaft engine FADEC. The full functional model of the Control System represents a complex nonlinear dynamical system consisting of other dynamic and static subsystems. The aim of such modelling and simulations is to verify the correct performance of the proposed design of the engine. Modeling and simulations of the Control System were realized in Matlab/Simulink platform.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/7E12035" target="_blank" >7E12035: Efektivní systémy a pohony pro malá letadla</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Modern technologies in transportation

  • ISBN

    978-80-971432-2-0

  • ISSN

    1338-5232

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    206-210

  • Název nakladatele

    Perpetis s.r.o. Slovakia

  • Místo vydání

    Košice, Slovakia

  • Místo konání akce

    Zlata Idka, Slovakia

  • Datum konání akce

    16. 9. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku