Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metodika 3D modelování

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00025798%3A_____%2F19%3A00000306" target="_blank" >RIV/00025798:_____/19:00000306 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metodika 3D modelování

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Metodika popisuje jak byl stanoven rozsah geologického modelu pro projektování tunelu vysokorychlostní železnice napříč Krušnými horami.Dále popisuje zdroje dat využitých pro tvorbu modelu po obsahové i technické stránce, a následně se zabývá metodami tvorby geologického modelu v prostředí SW MOVE a GOCAD.Modelovaná oblast je rozdělena na českou a německou část, obě byly modelovány samostatně a v závěru sloučeny. Rozsah německé části 3D strukturně-geologického modelu je rozšířením původního 3D modelu roku 2015 (Goerz in Buske et al. 2015). Současný rozsah modelu je založen na různých alternativních trasách plánované vysokorychlostní železnice, jak jsou definovány správci české a německé železnice.Výstup byl vytvořen na základě smlouvy o spolupráci mezi Správou železniční dopravní cesty, s.o. (IČ 70994234) jakožto Lead partnerem a Českou geologickou službou a dalšími 4 spoluřešitelskými organizacemi z Čech a Saska, ze dne 9.2.2017. Výsledek byl vytvořen dle smluvních požadavků lead partnera. Nadřazená smlouva o poskytnutí dotace na tento aplikovaný výzkum byla uzavřena mezi Správou železniční dopravní cesty, s.o. a Saskou rozvojovou bankou - dotační bankou (DIČ: DE179593934).

  • Název v anglickém jazyce

    Methodics of 3D modelling

  • Popis výsledku anglicky

    The methodics describes how the extent of the geological model for designing the high-speed railway tunnel across the Krušné Hory Mountains was determined. Then it describes the data sources used for model construction in terms of content and technical aspects, and then deals with methods of geological model creation in SW MOVE and GOCAD.The modelled area is separated into a Czech and German part, both were modelled separately and merged at the end. The extent of the German part of the 3D structural geological model is an expansion of the former 3D model of 2015 (Goerz in Buske et al. 2015). The current extent is based on different alternative routes of the planned high-speed railway as is defined by the Czech and German Railway administrator organisation. The report was created on the basis of a cooperation agreement between the Czech Railway Infrastructure Administration, s.o. (ID 70994234) as Lead Partner and the Czech Geological Survey and 4 other co-research organizations from the Czech Republic and Saxony, dated 9.2.2017. The result was created according to the contractual requirements of the lead partner. The superior contract for the granting of this applied research was concluded between the Czech Railway Infrastructure Administration, s.o. and the Saxon Development Bank - a subsidy bank (VAT ID: DE179593934).

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10505 - Geology

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů