Metodika 3D modelování
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00025798%3A_____%2F19%3A00000306" target="_blank" >RIV/00025798:_____/19:00000306 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metodika 3D modelování
Popis výsledku v původním jazyce
Metodika popisuje jak byl stanoven rozsah geologického modelu pro projektování tunelu vysokorychlostní železnice napříč Krušnými horami.Dále popisuje zdroje dat využitých pro tvorbu modelu po obsahové i technické stránce, a následně se zabývá metodami tvorby geologického modelu v prostředí SW MOVE a GOCAD.Modelovaná oblast je rozdělena na českou a německou část, obě byly modelovány samostatně a v závěru sloučeny. Rozsah německé části 3D strukturně-geologického modelu je rozšířením původního 3D modelu roku 2015 (Goerz in Buske et al. 2015). Současný rozsah modelu je založen na různých alternativních trasách plánované vysokorychlostní železnice, jak jsou definovány správci české a německé železnice.Výstup byl vytvořen na základě smlouvy o spolupráci mezi Správou železniční dopravní cesty, s.o. (IČ 70994234) jakožto Lead partnerem a Českou geologickou službou a dalšími 4 spoluřešitelskými organizacemi z Čech a Saska, ze dne 9.2.2017. Výsledek byl vytvořen dle smluvních požadavků lead partnera. Nadřazená smlouva o poskytnutí dotace na tento aplikovaný výzkum byla uzavřena mezi Správou železniční dopravní cesty, s.o. a Saskou rozvojovou bankou - dotační bankou (DIČ: DE179593934).
Název v anglickém jazyce
Methodics of 3D modelling
Popis výsledku anglicky
The methodics describes how the extent of the geological model for designing the high-speed railway tunnel across the Krušné Hory Mountains was determined. Then it describes the data sources used for model construction in terms of content and technical aspects, and then deals with methods of geological model creation in SW MOVE and GOCAD.The modelled area is separated into a Czech and German part, both were modelled separately and merged at the end. The extent of the German part of the 3D structural geological model is an expansion of the former 3D model of 2015 (Goerz in Buske et al. 2015). The current extent is based on different alternative routes of the planned high-speed railway as is defined by the Czech and German Railway administrator organisation. The report was created on the basis of a cooperation agreement between the Czech Railway Infrastructure Administration, s.o. (ID 70994234) as Lead Partner and the Czech Geological Survey and 4 other co-research organizations from the Czech Republic and Saxony, dated 9.2.2017. The result was created according to the contractual requirements of the lead partner. The superior contract for the granting of this applied research was concluded between the Czech Railway Infrastructure Administration, s.o. and the Saxon Development Bank - a subsidy bank (VAT ID: DE179593934).
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
10505 - Geology
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů