Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Věda na talíři

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00027022%3A_____%2F24%3AN0000068" target="_blank" >RIV/00027022:_____/24:N0000068 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Věda na talíři

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Aktivita byla zaměřena na žáky druhého stupně základní školy. Cílem bylo prezentovat vědu o potravinách jako téma propojené s každodenním životem. Aktivity zahrnovaly přednášky na téma – zemědělství a potravinářství jako součást potravních vztahů (potravní vztahy bylo téma probírané v biologii). Další aktivitou byl workshop na téma senzorická analýza spojený s ochutnávkou. V rámci přednášky na téma nakládání s informace a vyhledávání relevantních informací byli žáci požádáni o zpracování zvoleného tématu do formy vědeckého zápisu. Aktivita proběhla ve spolupráci s pedagogy v šestých třídách. Základní škola T.G.Masaryka, Mnichovice, 14.5.; 4.6.; 15.11.; 19.11.;27.11.; 28.11. 2024)

  • Název v anglickém jazyce

    The science on the plate

  • Popis výsledku anglicky

    The activity was aimed at pupils of the second grade of primary school. The aim was to present food science as a topic linked to everyday life. The activities included lectures on the topic - agriculture and food industry as part of food relations (food relations was a topic discussed in biology). Another activity was a workshop on the topic of sensory analysis combined with a tasting. As part of the lecture on handling information and searching for relevant information, the students were asked to process the chosen topic in the form of scientific notation. The activity took place in cooperation with teachers in the sixth grades.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    21101 - Food and beverages

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů